مراقب محصولات فیک در دیجی کالا باشید

وقتی دیجی کالا گنجشک را رنگ کرده و جای قناری به فروش می‌رساند.

شوخی کاربران شبکه های اجتماعی با دیجیکالا در خصوص فروش محصولات تقلبی

فروش کالای تقلبی به جای اصلی در دیجیکالا

همزمان با افزایش نرخ ارز و گران شدن محصولات برندهای اصلی و کاهش توان خرید مردم شاهد رکود اقتصادی مشهود و کاهش حجم فروش فروشگاه های اینترنتی هستیم. دیجی کالا نیز در این میان از باقی فروشگاه های آنلاین مستثنا نیست تا جایی که چندی پیش دیجی کالا به صورت رسمی نامه ای را صادر کرد و به اطلاع عموم رساند که به دلیل کاهش فروش آنلاین و رکود شدید اقتصادی در جهت بقای مجموعه و برند خود ناگزیر است تعداد ۱۷۵ عدد از پرسنل خود را تعدیل نماید. (البته این عددی بود که رسما اعلام کرد).

در چنین شرایطی از میان تمامی راهکارها٬ یکی از راه هایی که هر فروشگاه اینترنتیی در دستور کار خود قرار می‌دهد٬ روی آوردن به محصولات ارزانتر و افزایش گستره محصولات است. این راهکاری است که در چنین شرایطی هر فروشگاه آنلاینی در راستای افزایش حجم فروش و کاهش هزینه هایی از قبیل هزینه های لجستیک  به آن روی خواهد آورد. به عنوان مثال راه اندازی بخش سوپر مارکت دیجی کالا یک نمونه بارز از این رویکرد است.

ولی اگر بیشتر دقت کنید خواهید دید که دیجی کالا که زمانی مظهر فروش محصولات با برند اصلی بود و ضمانت اصالت کالا را جزو یکی از ادعاهای خود همیشه به دوش می‌کشیده و همین ادعا را نیز وجه تمایز خود با دیگر مارکت پلیس هایی از قبیل بامیلو می‌دانسته! اخیرا روی به فروش محصولات فیک با برند اصلی آورده است. اینکه این عمل دیجی کالا خواسته بوده و یا ناخواسته را با ارائه برخی مستندات به چالش خواهیم کشید و قضاوت در این خصوص را به عهده خود شما خواهیم گذاشت.

مجتمع کامپیوتر پایتخت

قبل از هر چیزی باید بگویم که این مقاله کاملا واقعی و با مستندات تهیه شده است و حاصل تحقیقات و بررسی های دقیق اینجانب ‌می‌باشد و برای کلیه ادعا ها مستندات کافی موجود است که برخی از آن ها را در ادامه برای شما آورده ام.
چندی پیش از طریق یکی از دوستان مطلع شدم که در دیجی کالا کیف هایی تحت برند کرامپلر با قیمت های بسیار پایین در حال فروش هست. از آنجایی که وارد کننده اصلی و مجاز این برند یکی از همکاران مجتمع کامپیوتر پایتخت می‌باشد و اشراف بسیار خوبی بر روی مدل ها و قیمت های این محصول داشتم کنجکاو شدم تا دیجی کالا را بررسی کنم و متوجه شدم شرکتی تحت عنوان “آی تی اکسسوری” در حال فروش کیف های قلابی با برند کرامپلر بر روی دیجی کالا است. مدلها را که بررسی کردم متوجه شدم این محصولات به هیچ عنوان در سایت کرامپلر وجود ندارد٬ و البته نداشته٬ و نخواهد داشت. چرا که خودم شخصا از سال ۱۳۸۰ با این برند آشنایی کامل دارم و هیچگاه این مدل ها در سایت کرامپلر وجود نداشته و البته اصولا کاور و کیفی که برای محصولات امسال برندهایی همچون اپل طراحی شده است نمیتوانسته که در سال های گذشته در سایت کرامپلر وجود داشته باشد.
این کنجکاوی به جایی رسید که در زیر یکی از این محصولات نظری در خصوص فیک بودن این محصول نوشتم و در کمال تعجب متوجه شدم دیجی کالا به استناد به قوانین نظر دهی و به دلیل مقایرت نظر من با قوانینشان٬ آن را تایید نکرده است. پس اقدام به خرید یکی از این محصولات تحت عنوان “کاور کرامپلر مدل The Grip CR15 مناسب برای مک بوک 13 اینچی” کردم . محصول پس از چند روز به دستم رسید. بدون نیاز به بررسی و به وضوح مشخص بود که این محصول از کیفیت دوخت٬ و متریال بسیار ضعیفی برخوردار است. پس از این خرید به پروفایل دیجی کالای خودم مراجعه کردم و برای تکمیل مستندات درخواست فاکتور از فروشنده را کردم که پس از چند روز دیجی کالا برای من یک لینک ارسال کرد که گفته شده بود حاوی فاکتور خرید من است. لینک را که باز کردم با کمال تعجب متوجه شدم این صفحه‌٬ حاوی اسکن از یک ورق سفید است. وقتی خواستم در پروفایلم درخواست مجدد فاکتور کنم متوجه شدم که هیچ راهی ندارد! و حتی سامانه ای برای تیکت گذاری هم در پروفایل وجود ندارد٬ پس مجبور به تماس تلفنی با دیجی کالا شدم و اعلام کردم که فاکتور برای من اشتباه ارسال شده و درخواست مجدد فاکتور کردم ولی در تاریخ نگارش این مقاله٬ با گذشته حدودا دو هفته هنوز هیچ جوابی از دیجی کالا دریافت نکردم.

تصویر فاکتور ارسالی از طرف “آی تی اکسسوری” که در دیجیکالا درخواست زده بودم.

برگردیم به کمی قبل و بعد از خرید و دریافت محصول. من هم که دیگه محصول را خریداری کرده بودم و میدونستم از نظر دیجی کالا به عنوان خریدار این محصول شناسایی میشم تصمیم گرفتم برم با رعایت کلیه قوانین دیجی کالا نظر کارشناسی و مستند خودم رو در رابطه با فیک بودن این محصول بنویسم و همین کار رو هم کردم. ولی در کمال تعجب این بار دیجی کالا اصلا پیامی هم دال بر اینکه من قوانین کامنت گذاری رو نقض کردم نفرستاد! (چون نکرده بودم) و خیلی شیک و مجلسی کامنت من رو بدون تایید حذف کرد و انگار که هیچ اتفاقی نیافتاده از موضوع رد شد.

من که هنوز با دیگاه مثبت به ماجرا نگاه میکردم و میگفتم: “این دیجی کالای بنده خدای گردن شکسته با این حجم کار خب بالاخره یکی هم از زیر دستش در رفته و ناخواسته داره محصولات فیک رو به جای برند اصلی به فروش میرسونه”٬ تصمیم گرفتم که با بررسی های دقیق٬ جمع آوری مستندات کافی شامل پیدا کردن آدرس کارگاه تولید این محصولات تقلبی که با برند کرامپلر در حال پخش هست٬ پیدا کردن تعدا سفارش گرفته شده توسط این کارگاه٬ و تهیه عکسهای مستند از چند فروشگاه در منیریه که در حال فروش این محصولات تقلبی هستند و با همکاری شرکت وارد کننده٬ با ایمیل شرکت اصلی٬ ایمیلی به واحد پایش فروشندگان دیجی کالا (sellermonitoring@digikala.com) زدم. تاکید میکنم با نیت کاملا خیر.

بعد از دو روز ایمیلی از همین واحد دریافت کردیم با این مضمون که لطفا لینک محصولات رو بدید. ما هم براشون ارسال کردیم به این امید که به زودی این محصولات از سایت دیجی کالا جمع آوری و فرد متخلف به دلیل خدشه دار کردن نام دراز و طویل دیجی کالا به اشد مجازات خواهد رسید. (حالا نه که مثل سلطان سکه به دار آویخته بشه٬ ولی دیگه حداقل امکان فروش محصولات تقلبیش رو روی دیجی کالا نداشته باشه!)

من همچنان امیدوار بودم٬ که امروز یک ایمیل تبلیغاتی از دیجی کالا دریافت کردم که فروش های ویژه ما رو ببینید و اگر نخرید کلاه سرتان رفته و از این صحبت ها. ایمیل رو که باز کردم فکر می‌کنید اولین محصولی که بهم پیشنهاد داده بود چی بود؟ بله یک رنگ دیگه از همون محصول قلابی از همون تامین کننده.

خب اینجا دیگه من قضاوتی نخواهم کرد و به روش آقای اصغر فرهادی با یک پایان باز تصمیم رو بر عهده خود شما خواهم گذاشت. شما هم اگر تجربه‌ی مشابه ای دارید و یا دلیلی بر ناخواسته بودن این جریان دارید نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مجتمع کامپیوتر پایتخت

31 پاسخ
  1. علی
    علی گفته:

    در مورد باتری شارژی تلفن عرض کنم پاناسونیک ساخت ژاپن را ۲۵ هزار تومان قیمت زده و بنده آن را خریدم البته بد نبود ولی در سایت بسیاری از برندهای متفرقه را بالای ۵۰ هزار تومان قیمت زده. خب چگونه یک برند متفرقه و یا معمولی بهایش بیش از دو برابر است. ( با مشخصات تقریباً مشابه مثل میلی آمپر و سیکل شارژ و ماندگاری )
    دو سه بار نظر دادم که من از بازار تحقیق کردم و اصالت آنها کاملاً رد میشه
    اما نظرم را تایید نکردند.

    پاسخ
    • امیرحسین
      امیرحسین گفته:

      کلا شما هر نظری خلاف میلشون بدید رو حذف میکنند.
      هر نظری که به مشتری اطلاع بده که کالا فیک هست رو حذف میکنند.
      شما فقط حق داری بری بگی من خریدم راضی بودم٬ یا بگی من خریدم راضی نبودم! این نهایت دموکراسیشون هست!
      همین هفته گذشته شوهر خواهر من ازشون یک کفش سالامون دو میلیون ۴۰۰ هزار تومانی رو در حراج خرید یک میلیون تومان وقتی رسید دستش دید کفش کلا از بیخ فیک هست و اصلا حتی شبیه مدل سفارش داده شده هم نیست! کفشی که توی بازار با ۱۰۰ تومن میتونید بخریدش رو به قیمت ۱ میلیون تومان فروختند تازه با کلی منت که ۱۴۰۰ هم تخفیف داشته!
      بعد رفتیم به عنوان خریدار تایید شده کامنت گذاشتیم که من این رو خرید وقتی رسید دستم متوجه شدم فیک هست! کامنتش رو پاک کردند و گفتند طبق ظوابط فقط باید تجربه کاربریتون رو بنویسید!
      خوب این چه مسخره بازییه؟ تجربه کاربری ما این بوده که فیک هست!
      فاتحه دیجیکالا خونده است!

      پاسخ
    • فاطمه
      فاطمه گفته:

      منم کتابخونه گرفتم متاسفانه شکسته بود و فروشنده با کمال بیخیالی بسته بندی بدرد نخور انجام داده بود که نظر دادم شاکی شدم ولی متاسفانه تایید نکردن

      پاسخ
  2. حسین
    حسین گفته:

    بنده هم چند وقت پیش باتری شارژی پاناسونیک مدل انلوپ‌لایت خریداری کردم که فیک بود ونظرم را ثبت کردم ولی تاُیید نشد.کلاه برداری تو روز روشن!

    پاسخ
  3. محمد حسین
    محمد حسین گفته:

    خوب با اینکار مشتری های خودشونو بیشتر از قبل از دست میدن.بنظر من بجز معدود افرادی که 4سال یکبار یک جنس اصلی برای موارد خاص میخرند و هیچ شناختی روی کالای اصلی ندارند و اگر کالای تقلبی هم بهشون بدهند شاید اصلا متوجه نشوند، در مقابل اکثر افرادی که کالای اصل خریداری میکنند، شناخت کاملی روی مشخصات کالای اصلی و تفاوتهای آن با جنس تقلبی دارند. خوب وقتی دیجی کالا به این افراد بجای کالای اصلی کالای تقلبی میده نتنها اون کالارو مرجوع میکنند و دیگه از دیجی کالا خرید نمیکنند بلکه به تمام دوستان و آشنایان و اطرافیان خود توصیه میکنند که بنابه این دلایل از دیجی کالا خرید نکنند.بنابراین دیجی کالا با اینکار داره تیشه به ریشه خودش میزنه و سود موقتی رو فدای مشتری و در نتیجه بقا و ماندگاری خودش میکنه.البته اینو هم بگم مردم ما قابل پیش بینی نیستند و امکان داره در یک لحظه برن پشت کسی بایستند که کلی سرشون کلاه گذاشته و فریبشون داده.
    مثلا 2سال دیگه ببینیم دیجی کالا شده محبوبترین فروشگاه اینترنتی کشور با درصد فریبکاری 99.99%

    پاسخ
    • امیرحسین
      امیرحسین گفته:

      دلیلش اینه که در حال حاظر رقیبی نداره٬ برای همین داره هرکاری که دلش میخواد میکنه و راحت کلاهبرداری میکنه٬ کافیه یک سرمایه گذاری خوب بشه و یک سایت مشابه بیاد و اعتماد سازی کنه٬ دیجیکالا نابود میشه.

      پاسخ
  4. علیرضا
    علیرضا گفته:

    سلام،مگه گواهی تضمین اصالت کالا نداره؟من ی هندزفری خریدم هنوز به دستم نرسیده و 2 هفته میکشه تا بیاد ولی الان ترسیدم چون قیمتش خ بالاست آیا در صورتی ک تقلبی باشه میتونم برگدونم؟

    پاسخ
    • امیرحسین
      امیرحسین گفته:

      سلام.
      گواهی تضمین اصالت کالاشون کشک هست. ولی منظورم این نیست که قطعا جنس تقلبی میدن. بستگی به اعتبار تامین کننده کالا داره. وگرنه خود دیجیکالا دیگه اعتباری نداره.
      در صورتی که بتونید ثابت کنید تقلبی هست و در مدت زمان یک هفته تستی که اولش دارید اقدام کنید موظف هستند پس بگیرند و هزینه رو برگردونند.

      پاسخ
  5. اردشیر
    اردشیر گفته:

    سلام دوسال پیش یه عطر بلک افغان و از دیجی کالا خریدم حدود یک میلیون و چهارصد با توجه به اینکه از خرید های قبلی راضی بودم تا حدود یکماه جعبه اش رو باز نکردم ولی بعد متوجه شدم عطر تقلبی۷۰ هزار تومنی برام فرستادن پیگیری کردم به نتیجه نرسید.

    پاسخ
    • حسین
      حسین گفته:

      توی ایران نمیتونی شکایت کنی شکایت نتیجه ای نداره اینجا همیشه بی گناه پای چوبه دار می‌ره اعدام هم میشه
      من هدفون خریدم چهارصد هزار تومان و هدفون بنده کاملا فیک و اشغال بود و مرجوع کردم اما بعد از گذشت دو هفته اعلام کردن وجه مرجوعی واریز شده اما هیچی به حساب من نیومده
      جنس رو گرفتن پول رو ندادن عجب روزگاری

      پاسخ
    • امیرحسین
      امیرحسین گفته:

      بله متاسفانه بهانه ای هم که میارن اینه که باید توی هفته اول متوجه میشدید! دیگه اینکه فیک دادن رو قبول نمیکنند!

      پاسخ
  6. پوریا
    پوریا گفته:

    سلام،من دوتا لنت‌ گلد جلوی پراید گرفتم باعنوان برند اصلی،
    ولی وقتی به دستم رسید متاسفانه ازنوع تقلبی بود،الان درخواست مرجوع دادم ولی هنوز پاسخ ندادند

    پاسخ
  7. محمد
    محمد گفته:

    من دوعدد رم برای سیستمم خریدم که اولین بار به تقلبی بودنشون شک کردم تا روی سیستمم گذاشتم و صفحه آبی مرگ برام بالا میاورد تا به الان ثبت مرجوعی زدم و فرم پر کردم با عکس و مستندات هنوز نه پیغامی برام فرستاده شده و هنوزم تایید مرجوعی نکردن برام لطفا از دیجی کالا خرید نکنید همش کلاهبرداری

    پاسخ
    • امیرحسین
      امیرحسین گفته:

      اگر از یک هفته مهلتش بگذره دیگه به هیچ عنوان مرجوع نمیکنند.
      مطمئن بشید که حتما پیام شما رو دیدن و پاسخ ازشون بخواهید.
      خیلی ها هم از این ضعف دیجیکالا دارن سواستفاده میکنند و کالای فیک روی دیجیکالا میفروشن و متاسفانه دیجیکالا هیچ نظرات درستی روی این کلاهبردار ها نداره!

      پاسخ
  8. حمید
    حمید گفته:

    دقیقا کاملا درسته
    از وقتی که دیجیکالا فروشنده های دیگرو تو سایتش راه انداخته داغون کرده. من همین الان بازم دیدم همینطوره بهشون گفتم چه وضشه
    نمونش هندزفیری MH410C رو برید ببینید محصول سونی
    یه قیمت اصلش 74000 یکی 52000 یکیشم فک کنم 42000 شرکت تامینن کنندشم مشکومه میزنی میری ببینی اصلش رو سام خرید تامین میکنه بعد غیر اصلش رو نداره تو مجموعه کلی کالاهای تامین کننده وقتی غیر اصلش رو میری از صفحه تامین کننده میزنی هم غیر اصلش هست همم اصلش جالبه اونی که 42هزارتومنه تامین کنندش یه شرکت دیگه است ولی میری میبینی همونی که غیر اصل و اصل و داره همونه، بعدم یکی کامنت گذاشته گفته فرقی بیت 74 هزاری با 52 هزار تومنیه نبوده. این کاملا همین الان امارشو در اوردم 20/5/99…
    با اگاهی خرید کنیم، که پشوانش اینکه سطح دانش مجازی و حقیقی مون رو بالاببریم.
    با تشکر

    پاسخ
  9. نورا
    نورا گفته:

    چند وقت پیش یه ریمل ایزادورا ازشون خریدم که متاسفانه فیک بود.
    متاسفم که برای سرمایه ی اعتباری خودشون ارزش قائل نیستن.

    پاسخ
  10. پوریا
    پوریا گفته:

    بعد از چندین سال سفارش از دیجی کالا امرزو فهمیدم این شرکت هیچ مسئولیت و حس وجدانی ندارد. کالایی را پارسال خرید کردم. اما تا به امروز باز نکرده بودم. هنگام استفاده دیدم اصلا کیفیت سابق را ندارد. از طریق سایت غذا دارو پیگیر شدم که فهمیدم برچسب غذا و داروی اصلات کالا جعلی بوده و پس از ارسال شناسه ی آن با پیغام فراورده تقلبی است مواجه شدم. به پشتیبانی پیام دادم گفتم برچسب شما روی محصول چسبیده و معلوم است از شما بوده فاکتور آن هم موجود است و در سایت غذا دارو هم که شناسه آن را وارد کنید می گیود تقلبی است. که گفتند چون یک سال گذشته مرجوعی ندارد. و اینکه با توجه به سه برابر شدن قیمت محصول از پارسال تاا الان اصلا بازگشت وجه آن دیگر ارزشی ندارد. اما دیجی کالا اینقدر احساس مسئولیت نداشت که لااقل سوال کند این محصول از کدام فروشنده مان تهیه شده. نمی گوید این ماجرا ممکن است برای n نفر دیگر هم تکرار شود. من که پیگیر ماجرا می شوم و در سایت غذا دارو و کسب و کار فضای مجازی هم شکایت نوشتم که در حال پیگیری است چون با توجه به وجود برچسب دیجی کالا روی آن مستندات خوبی در اختیار است و ادامه ی این روند و فروش محصول ارایشی بهداشتی تقلبی میتواند بر سلامت تعداد زیادی از افراد تاثیر گذار باشد. و نکته ی جالب با ذکر این موضوع در اینستاگرام پس از چند ثانیه با پاک کردن کامنت رو به رو شدم. تنها پاسخ یک سازمان به وجود ایراد در عملکردش به جای یک معذرت خواهی ساده پاک کردن صورت مسئله است.

    پاسخ
  11. زهرا
    زهرا گفته:

    تاید می کنم که خیلی از کالاها در دیجی کالا فیک هست مخصوصا وقتی روی یک کالایی یک تخفیف عجیب غریب می گذارند شک نکنید که فیک و قلابیه
    ولی چرا من از دیجی کالا خرید میکنم؟ چون عضو دیجی پلاس هستم تا یک ماه اگر از خریدم راضی نبودم میان پس میگیرن. تو پایتخت و چارسو و … واقعا همه اجناس اصل و اورجینال با بهترین قیمت و با شرط امکان مرجوع کردن به مشتری فروخته می شه؟ متاسفانه پایتخت هم وجه خوبی نداره و وقتی میگی میخوام برم پایتخت میگن مواظب باش اونجا گوش می برند!

    پاسخ
    • امیرحسین
      امیرحسین گفته:

      من جاهای دیگه رو خبر ندارم.
      ولی الان که همه قیمت ها مشخصه و وقتی میری از فروشگاه فیزیکی توی مجتمع پایتخت خرید میکنی خودت داری میبینی که چی داری میخری٬ شرط مرجوع برای فروشگاهای آنلاینه که شما فیزیک کالا رو ندیدید ولی فروشگاه فیزیکی هم زمان خرید به شما میگه که گارانتی داره یا نه و مهلت تست داره یا نه! شما هم وقتی کالا رو فیزیکش رو دیدی و از اصل بودن و سلامت کالا مطمئن شدی خریدت رو انجام میدی و بعدش هم اگر به مشکلی بخوره شرکت گارانتی کننده پاسخگوی شماست.
      شما از فروشگاه آنلاین هم خرید کنی بعدش نمیتونی بگی از محصول خوشم نیومد! باید دلیل قانع کننده بیاری که اون کالایی که روی سایت بوده با چیزی که به دستت رسیده یکی نبوده! و یا محصول از کیفیت ادعایی فروشنده برخوردار نبوده!
      اینها موارد ابتدایی تفاوت فروشگاه فیزیکی و آنلاین هست.

      پاسخ
  12. سعید
    سعید گفته:

    من هم چند سال پیش که یه ادکلن از دیجی کالا سفارش دادم پس از بررسی متوجه شدم فیک هست و نظرم رو هم دادم مبنی بر فیک بودن که تایید نشد و در نهایت مرجوع کردم

    پاسخ
  13. کامیار
    کامیار گفته:

    من یک هدفون JBL به مبلغ 940 هزار تومن سفارش دادم که 100 تومن نسبت به جاهای دیگه ارزون تر بود. بعد از رسیدن کالا و باز کردن جعبه دیدم یه هدفون تقلبی فوق العاده بی کیفیت داخل کیسه فریزر گذاشتن و با مراجعه به سایت جی بی ال متوجه شدم که اصلا همچین نداره. با یه سرچ ساده تو گوگل متوجه شدم که هدفون تقلبی که برای من فرستادن قیمتش 200 تومنه.
    کال رو مرجوع کردم و در نظرات از دیگران خواستم که مراقب باشن که کلاه سرشون نره، ولی هر بار هر طوری که نظرم رو نوشتم نظرمو رو رد کردند و منتشر نکردند. در صورتی که اگه یه نظر مثبت و احمقانه مثل ” خوبه، بخرید بخرید ” بنویسید همون دقیقه اول منتشر میشه.

    پاسخ
  14. علی
    علی گفته:

    مموری 64 سامسونگ از دیجیکالا گرفتم، حتی 2 بار هم کار نکرد و سوخت و بسته بندی هم تقلبی بود. یکی اصل از بازار خریدم تا حالا 10 بار پر و خالی و فرمت کردم آخ نگفته(SSD های سامسونگ جزو رتبه های برتر دنیا هستند)

    یه بار ازشون مودم هوآوی 4G گرفتم، استفاده شده بود و کثیف بود و رمز شخصی داشت!!! با کلی دردسر و گشتن تو یوتیوب، طریقه فلش کردنش رو یاد گرفتم و بعدش هم جریان رو به یکی از دوستام گفتم، اونم زیر قیمت ازم خریدش و ضرر کردم
    یه بار دیگه باتری ساعت هوشمند سه پین ازش گرفتم باد کرده بود!!!

    یه بار دیگه بلندگوی بلوتوثی گرفتم، رادیوش کار نمیکنه، صدای امواج بلوتوث هم توی بلندگو شنیده میشه و حداقل یه نویزگر روش نذاشتن و کلا فیک هست

    منم کلا بیخیال خرید از دیجیکالا شدم

    پاسخ
  15. ابی
    ابی گفته:

    بنده خودم به عنوان فروشنده فعالیت می کنم دیجی کالا حتی به خودش زحمت نمیده بره قیمت اصلی یک برنده رو از سایت های اصلی مثل آمازون یا سایت خود شرکت سازنده نگاه کنه که چرا یک جنس در سایت دیجی کالا به عنوان برند دویست و چهل هزار تومانه در سایت آمازون با نرخ دلار روز یک میلیون و هفصده

    پاسخ
  16. بابک
    بابک گفته:

    با سلام
    حدود ۴۵۰ خرید از دیجی کالا داشته ام که در موارد اخر اکثر کالاهای ارسالی معیوب
    ، غیر پلمب و … بوده اند. به هیچ عنوان خرید از دیجی کالا را توصیه نمی کنم با این وضعیت.

    پاسخ
  17. یوسف
    یوسف گفته:

    با سلام
    دوستان گول تبلیغات دیجی کالا را نخورید به هیچ عنوان حق را به مشتری نمی دهند من یه جاروبرقی شارژی مدل شیائومی خریدم طبق تبلیغ دروغ فروشنده و دیجی قرار بود حداقل بیست دقیقه کار کنه که با سه دقیقه کار خاموش میشه با فروشنده و عوامل دیجی تماس گرفتم متاسفانه دلیل قانع کننده ای ندادن فقط ما پولمون رو حروم می کنیم انشاالله که حرامیان باشه

    پاسخ
  18. حسن
    حسن گفته:

    تو دیجی کلا ایرپاد ۳ خریدم ۵۶۰۰ ولی ایرپاد فیک دادن بعد از ۲ بار اینکه اومدن بردن زیر بار مرجوعی نرفتن میگن از نظر ما اصلی هست امروز بردم کارشناس اتحادیه گفت این کاملا فیک هست شکایت تنظیم کردم وقتی نمایندشون اومد من عکس و همه چیشو میفرستم

    پاسخ
  19. حسین توکلی
    حسین توکلی گفته:

    پاوربانک شیائومی خریدم با امتیاز بالا و نظرات خوب
    ۲ بار استفاده کردم و دیگه کار نکرد
    گفتند لوازم چون جعبه محصول باز شده پس نمیگیریم
    به همن سادگی :)

    پاسخ
  20. سعید
    سعید گفته:

    فلش خریدم ازشون خرابه و سرعتش ب شدت پایینه مرجوع کرذم میگن نه مشکلی نداره و برش گردوندن در حالیکه فلش مشکل داره

    پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.