گلکسی A13 4G سامسونگ بزودی معرفی می شود

گلکسی A13 4G سامسونگ بزودی معرفی می شود

اسمارت‌فون آینده شرکت سامسونگ با نام گلکسی A13 4G اخیرا در وبسایت FCC رویت شده و در این میان به برخی مشخصات کلیدی آن نیز اشاره شده است. سامسونگ در تدارک رونمایی از تعداد زیادی گوشی هوشمند جدید از سری محبوب گلکسی A خود است. بعلاوه غول فناوری کره‌ای احتمالا در صدد رونمایی از هندست‌های گلکسی A33 و گلکسی A53 در بازار هندوستان است. از این گذشته سامسونگ احتمالا اسمارت‌فون‌های بیش‌تری را در هندوستان معرفی خواهد کرد.

سامسونگ گلکسی A13 4G یکی از هندست‌های سری A است که احتمالا طی هفته‌های آینده در هندوستان عرضه می‌شود. مشاهده نام این اسمارت‌فون در وبسایت کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) صحت چنین فرضیه‌ای را بیش از پیش تقویت می‌کند. مطابق پیش‌بینی‌ها فهرست FCC دربردارنده برخی جزئیات کلیدی پیرامون اسمارت‌فون آینده سامسونگ است. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که این هندست اقتصادی پیش‌تر در پایگاه داده گیک‌بنچ و سایر وب‌سایت‌های صدور تائیدیه نیز رویت شده است. در ادامه به بررسی مشخصات سامسونگ گلکسی A13 4G و سایر جزئیات مربوط به آن می‌پردازیم.

سامسونگ گلکسی A13 4G احتمالا در آینده‌ای نزدیک به‌طور رسمی معرفی خواهد شد؛ چرا که این هندست با شماره مدل SM-A135F/DSN اخیرا در وبسایت FCC رویت شده است. بعلاوه فهرست FCC به برخی اطلاعات حیاتی پیرامون اسمارت‌فون ارزان‌قیمت آینده سامسونگ اشاره می‌کند.

در وهله نخست خاطرنشان شده که انرژی مورد نیاز این اسمارت‌فون از طریق یک باتری با شماره مدل EB-BA217ABY و ظرفیت کلی 5000 میلی‌آمپرساعت تامین می‌شود. بعلاوه شایان به ذکر است که این هندست از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می‌کند؛ حتی اگر فرآیند تست آن با استفاده از یک شارژر 25 واتی انجام شده باشد.

جدای از این، فهرست FCC نشان می‌دهد که این هندست دارای قابلیت وای‌فای دو بانده بوده و از اتصال وای‌فای با فرکانس‌های 2.4 و 5 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. برای یادآوری بایستی اعلام کرد که این گجت پیش‌تر در اوایل ماه جاری میلادی موفق به دریافت گواهینامه Bluetooth SIG شد. دستگاه ثبت شده در پایگاه داده بلوتوث از شماره مدل SM-A135F/DSN برخوردار است. متاسفانه گواهینامه بلوتوث صرفا پشتیبانی این اسمارت‌فون از اتصال بلوتوث 5.0 را مورد تائید قرار می‌دهد. با این‌حال اطلاعات فهرست گیک‌بنچ پیش‌تر نشان داد که گلکسی A13 4G مجهز به تراشه اگزینوس 850 و 3 گیگابایت حافظه رم خواهد بود.

بعلاوه فهرست مذکور نشان می‌دهد که پردازنده موجود در این تراشه با فرکانس 2.0 گیگاهرتزی فعالیت خواهد کرد. بعلاوه سامسونگ احتمالا از سایر پیکره‌بندی‌های حافظه نظیر ورژن مجهز به رم 4 گیگابایتی نیز رونمایی خواهد کرد. بعلاوه این هندست 4G با سیستم‌عامل اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.0 روانه بازار می‌شود. بر اساس گزارشات این اسمارت‌فون مجهز به پیکره‌بندی دوربین چهارگانه در پنل پشتی خواهد بود. جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون و پورت USB Type-C سایر امکانات ارتباطی گلکسی A13 4G را تشکیل می‌دهند. لبه جانبی بدنه گوشی نیز از اسکنر اثرانگشت میزبانی خواهد کرد.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.