شیائومی بزودی یک گوشی هوشمند عجیب معرفی می کند

شیائومی بزودی یک گوشی هوشمند عجیب معرفی می کند

کمپانی شیائومی اخیرا از گوشی گیمینگ ردمی K50 رونمایی کرد؛ اما معرفی سایر اعضای خانواده ردمی K50 به زمان مناسب دیگری موکول شد. بر اساس برنامه‌ریزی زمانی پیش‌تر اعلام شده، گوشی‌های شیائومی 12 اولترا و سری شیائومی میکس 5 در فصل بهار پیش رو معرفی شده و در 6 ماهه دوم سال 2022 نیز احتمالا شاهد رونمایی از گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 2 خواهیم بود. همچنین از عرضه احتمالی اسمارت‌فون‌های شیائومی 12T و شیائومی 12T پرو نیز نبایستی غفلت کرد. نهایتا معرفی مدل جانشین شیائومی Civi نیز چندان دور از انتظار نخواهد بود.

طراحی دوربین شیائومی Civi 2 احتمالا از قبل مشخص شده است. امروز یک خبرچین مشهور با شناسه Digital Chat Station تصویری از یک کاور را منتشر کرده است. این کاور احتمالا به کیس محافظ یکی از دستگاه‌های آینده شیائومی تبدیل خواهد شد. تنها موضوعی که شخص خبرچین از آن اطمینان دارد این است که کیس مذکور قطعا برای شیائومی میکس 5 در نظر گرفته نشده است.

در ادامه کاربران چینی بحث پیرامون هویت این هندست را به شکل فعالانه‌ای آغاز کردند و این سبک طراحی برای هیچ‌کس خوشایند نبود. به باور برخی افراد، طراحی دوربین پشتی گوشی تا حدی مشابه آنر 50 یا هواوی نوا 9 است. همچنین به باور برخی دیگر، الگوی طراحی این هندست از گوشی‌های ریلمی 9 پرو پلاس، اوپو Reno 7 5G و سری هواوی P50 الهام گرفته شده است.

با این‌حال در رابطه با ویژگی‌های شاخص این هندست هیچ‌گونه اطلاعاتی در دست نیست. اما بی‌تردید در آینده پیرامون دستگاهی که تصویر کیس مربوط به آن منتشر شده است؛ جزئیات بیش‌تری خواهیم شنید. در این میان Digital Chat Station یقینا از جمله افرادی است که جزئیات مربوط به این اسمارت‌فون را با مخاطبان خود به اشتراک خواهد گذاشت.

اخیرا یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی که عمدتا در زمینه ساخت اسمارت‌فون‌های ارزان‌قیمت تحت برند ردمی تخصص دارد؛ از پرچم‌دار جدید خود برای گیمرها رونمایی کرده است. این اسمارت‌فون ردمی K50 Gaming Edition نامگذاری شده و با پیشرفت‌های قابل‌توجهی نسبت به مدل سال گذشته یعنی ردمی K40 Gaming Edition روانه بازار می‌شود.

این اسمارت‌فون دارای چندین ویژگی مهم برای یک گوشی گیمینگ نظیر تراشه قدرتمند اسنپ‌دراگون 8 نسل 1، حافظه سریع، نمایشگر عالی و کیفیت صدای فوق‌العاده است. همچنین دکمه‌های ماشه‌ای جمع‌شونده نیز به تجربه گیمینگ آسان‌تر کاربران کمک می‌کنند. گوشی گیمینگ ردمی K50 از ابعادی معادل با 162.5×76.7×8.5 میلی‌متر و وزن 210 گرم برخوردار است.

این هندست با 8 یا 12 گیگابایت رم LPDDR5، حافظه داخلی UFS 3.1 با ظرفیت 128 یا 256 گیگابایت، نمایشگر 6.67 اینچی اولد با رزولوشن 2400×1080 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی 480 هرتزی عرضه می‌شود. پنل 10 بیتی این گجت از استانداردهای +HDR10 و DCI-P3 پشتیبانی نموده و دارای پوشش محافظ کورنینگ گوریلا گلس Victus است. این نمایشگر با ثبت 15 رکورد عملکردی جدید موفق به کسب بالاترین امتیاز معادل +A از موسسه دیسپلی‌میت شده است.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.