گلکسی M22 سامسونگ از باتری پرظرفیت برخوردار است

گلکسی M22 سامسونگ از باتری پرظرفیت برخوردار است

 به گزارش سایت GalaxyClub، گوشی جدید سری M سامسونگ در گیگ‌بنچ از شماره مدلSM-M225FV استفاده می‌کند که احتمال دارد با شماره مدل‌های آینده این دستگاه که قرار است در مناطق جغرافیایی مختلف توزیع شوند، متفاوت باشد.

سامسونگ در این دستگاه دوربین ضغیف‌تری نسبت به دیگر گوشی مورد انتظار سری M، یعنی گلکسی M32 تعبیه کرده که می‌تواند نقطه‌‌ای منفی برای کاربران گوشی‌های ارزان‌قیمت این شرکت به شمار آید. انتظار می‌رود که گلکسی M22 در ماژول دوربین خود از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی بهره ببرد و برای گرفتن سلفی، یک دوربین 13 مگاپیکسلی را در نظر گرفته باشد.

باید به این نکته اشاره کرد که گلکسی M21 هم با دوربین اصلی دارای همین رزولوشن راهی بازار شده و با توجه به دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی، از این جهت وضعیت بهتری از نسل بعدی خود دارد. سامسونگ قبلاً هم در نسل جدید برخی گوشی‌های هوشمند خود سخت‌افزار ضعیف‌تر استفاده کرده و چنین چیزی برای این شرکت بی‌سابقه محسوب نمی‌شود.

گزارش شده است که سامسونگ گلکسی M22 را به یک باتری غول پیکر 6000 میلی‌آمپرساعتی مجهز کرده که هرچند ظرفیتی برابر با نسل قبلی دارد، نسبت به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی A22 پیشرفت خوبی به شمار می‌رود.

غول کره‌ای تصمیم گرفته برای قدرت بخشیدن به این دستگاه، از تراشه مدیاتک Helio G80 استفاده کند که مصرف انرژی بهینه‌ای دارد و با اتکا به حافظه رم 4 گیگابایتی، عملکرد پردازشی مناسبی برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.