آشکار شدن جزئیات سخت افزاری گلکسی تب A7 لایت

آشکار شدن جزئیات سخت افزاری گلکسی تب A7 لایت

شرکت سامسونگ می خواهد بزودی تبلت میان رده گلکسی تب A7 لایت را معرفی کند. گلکسی تب اس ۷ لایت یا همان گلکسی Tab S7 FE مشخصات مشابهی با تبلت بالا رده گلکسی تب اس ۷ خواهند داشت و به همین دلیل توجهات زیادی معطوف به آن‌ها شده است. اما همه به دنبال یک تبلت بزرگ و احتمالاً گران قیمت نیستند و خوشحال می‌شوند اگر بفهمند که نسخه دیگری با اندازه کوچک‌تر، مشخصات ضعیف‌تر و برچسب قیمتی کمتر به نام گلکسی تب A7 لایت در راه است.

تبلت گلکسی تب A7 لایت قطعاً در زمره سری گلکسی تب A قرار می‌گیرد و همانند آن‌ها صفحه نمایش کوچکی خواهد داشت. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این تبلت به همراه صفحه نمایش ۸.۷ اینچی LCD با رزولوشن ۱۳۴۰×۸۰۰ پیکسل همراه عرضه خواهد شد. این میزان برای نشان دادن محتوای اچ دی کافی به نظر می‌رسد و هم راستا با دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی این محصول است.

سایر مشخصات گلکسی تب A7 لایت شامل پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک MT8768x در کنار ۳ گیگ رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی می شود. علاوه بر این شما می‌توانید از کارت حافظه میکرو SD نیز استفاده کنید. باتری این محصول دارای ظرفیت ۵۱۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود و از طریق درگاه USB-C و با پشتیبانی از شارژ سریع انرژی مورد نیاز خود را تأمین خواهد کرد.

البته این میزان باتری نسبتاً متوسط به نظر می‌رسد، ولی باید توجه داشت که این تبلت برای کاربرانی طراحی شده است که به دنبال یک محصول اقتصادی هستند.قیمت مدل پایه گلکسی Tab S7 Lite با پشتیبانی از وای فای حدود ۱۸۰ دلار خواهد بود. البته مدل دیگری نیز با پشتیبانی از LTE عرضه خواهد شد که برچسب قیمتی اندکی بالاتر خواهد داشت. متأسفانه هیچگونه اطلاعاتی در مورد زمان عرضه این تبلت منتشر نشده است.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.