رونمایی کمپانی سامسونگ از گلکسی اس لایت لاکچری

galaxy_s_light

سامسونگ به تازگی  گوشی‌ هوشمند جدیدش ، گلکسی اس لایت لاکچری را در کشور چین رونمایی کرد. این گوشی در دو رنگ قرمز بورگاندی و مشکی تیره همراه با ایرفون‌های ساخت AKG عرضه می شود.

درمحصول جدید کمپانی سامسونگ  از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ به عنوان یک تراشه‌ی میان‌رده استفاده شده است. علاوه بر آن، این گوشی از یک   رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی برخوردار می باشد. ظرفیت باتری گوشی ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت بوده و از اندروید ۸ اوریو برخوردار است.

ظاهر گوشی جدید این کمپانی شباهت های بسیار زیادی به گلکسی اس ۸ دارد یکی از این شباهت ها، سایز نمایشگر آن است. نمایشگر گلکسی اس لایت لاکچری ۵.۸ اینچی است با نسبت تصویر ۱۸.۵ به ۹و رزولوشن نمایشگر فول اچ‌دی پلاس.

این گوشی به دوربین سلفی با سنسور ۸ مگاپیکسلی در جلو به همراه سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در پشت گوشی مجهز است که سنسور اثر انگشت آن در پشت گوشی قرار گرفته اما فاقد سنسور سنجش ضربان قلب است.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به استاندارد IP68 در کنار کلید فیزیکی مخصوص برای فراخواندن دستیار هوشمند صوتی بیکسبی اشاره کرد.   گلکسی اس لایت  همچنین از ویژگی هایی مانند ۴ جی، سامسونگ پی، شارژ بی‌سیم، سنسور عنبیه سنج و شناسایی چهره نیز بهرهمند است.

شرکت سامسونگ قیمت این گوشی جدید را ۶۲۵ دلار اعلام کرده اما زمان پیش خرید این گوشی اول ژوئن آغاز میشود و اولین متقاضیان میتوانند با پرداخت ۵۷۸ دلار آن را خریداری کنند.

مجتمع کامپیوتر پایتخت