اولین تصویر رندر اپل واچ سری 7 منتشر شد

اولین تصویر رندر اپل واچ سری 7 منتشر شد

یکی از افشاکنندگان مشهور جان پروسر به‌تازگی با همکاری یان زلبو طراحی اپل واچ Series 7 را افشا کرده است. همان‌طور که می‌بینید اپل واچ قرار است زاویه‌دارتر و با لبه‌های تیزتری نسبت به طراحی فعلی عرضه شود. اپل این زبان طراحی جدید را از آی‌پد پرو شروع کرد و اخیراً به آیفون 12 نیز آورده است.

جان پروسر می‌گوید اپل واچ همچنین از رنگ‌های تازه ایرپاد مکس مثل سبز روشن نیز استفاده می‌کند. بازطراحی اپل واچ سری 7 را مینگ‌چی کو نیز پیش‌بینی کرده بود. قرار بود اپل واچ سری 6 از همان طراحی قبلی استفاده کند درحالی‌که نسل هفتم سرانجام تغییرات بزرگ‌تری به همراه داشته باشد. لبه‌های مسطح ساعت ما را بی‌شک به یاد آیفون 12 و آی‌پد پرو می‌اندازد.

اولین تصویر رندر اپل واچ سری 7 منتشر شد

به این ترتیب اپل بدون این‌که هویت اپل واچ را تغییر دهد آن را بازطراحی کرده است. گفته می‌شود اپل شاید بتواند قابلیت سنجش قند خون را هم به Apple Watch Series 7 بیاورد. با این‌حال فعلاً درمورد ویژگی‌های جدید یا مشخصات فنی این ساعت اطلاع دقیق در دست نیست. هرچند انتظار داریم اپل پردازنده جدیدتر و سریع‌تر S7 خود را درون این ساعت قرار دهد.

اپل واچ سری 7 احتمالاً شهریورماه در کنار آیفون‌های جدید اپل معرفی خواهد شد. انتظار داریم مانند همیشه نسخه‌های ارزان‌تر با بدنه آلومینیومی و بند سیلیکونی و نسخه‌های گران‌تر با بدنه استیل و بند فلزی یا چرمی عرضه شوند.

اطلاعات بیشتری موجود نیست و باید منتظر ماند تا رسما رونمایی شود.

منبع 

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.