اپل تا پایان سال جاری میلادی از هدفون جدید خود رونمایی می کند

apple-2

اپل در نظر دارد امسال از هدفون جدید خود رونمایی کند. به گزارش بلومبرگ این کمپانی در حال آماده سازی هدفونی جدید می باشد که احتمالا  در بخش محصولات رده بالای بازار قرار خواهد گرفت. همچنین به نظر می آید هدفون مذکور دارای قابلیت‌ حذف نویز یا نویز کنسلینگ بوده و در قالب طراحی رو گوشی (Over Ear) می باشد.

در این گزارش به آغاز فرایند آماده‌سازی این هدفون اپل اشاره شده و قرار بر این است که تا پایان سال میلادی جاری، از این محصول رونمایی شود.

به اعلام بلومبرگ ، کمپانی اپل در سال پیش هدف خود را توسعه این محصول قرار داده و هدست جدید این کمپانی از قابلیت برقراری ارتباط بی‌سیم مشابه با آنچه در ایرپادهای کوپرتینو شاهد هستیم بهره‌مند خواهد شد. البته در این گزارش نیز احتمال تغییر اساسی طراحی هدفون‌ یا حتی منتفی شدن این پروژه نیز رد نشده است.

به گزارش مجتمع کامپیوتر پایتخت، به اعلام مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس KGI Securities ، اپل در حال آماده‌سازی هدفون جدیدی است که از نظر راحتی، ترکیبی مشابه با AirPods داشته اما کیفیت صدای بهتر را به همراه دارد.

در حال حاضر نیز جزئیاتی از قیمت احتمالی هدفون جدید اپل در دسترس نیست. اما از آنجایی که هوم پاد اپل با قیمت ۳۴۹ دلار به مراتب گران‌تر از دیگر اسپیکرهای هوشمند موجود در بازار از برندهایی نظیر Sonos و آمازون است، ظاهرا هدفون‌های جدید نیز با قیمت بالایی رونمایی شوند. اکنون نیز هدفون‌های رده بالای بیتس با قیمتی در حدود ۳۰۰ دلار به بازار عرضه شده‌اند اما برندهایی نظیر Bose و Sennheiser هم مدل‌هایی در این محدوده قیمتی ارائه کرده اند.

مجتمع کامپیوتر پایتخت