گوشی هوشمند گلکسی F52 5G سامسونگ رونمایی شد

گوشی هوشمند گلکسی F52 5G سامسونگ رونمایی شد

در سال جاری میلادی سامسونگ در تعدادی از مدل‌هایش از پنل‌های سوپر امولد استفاده نکرده که یکی از آن‌ها گوشی جدید گلکسی F52 5G است. صفحه نمایش 6.6 اینچی این گوشی از رزولوشن فول اچ دی پلاس پشتیبانی می‌کند و از نوع TFT LCD است. خوشبختانه این گوشی از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند که در یک گوشی میان‌رده نکته قابل توجهی است.

صفحه نمایش این مدل حاشیه‌های نسبتاً باریکی دارد و با استفاده از طراحی موسوم به حفره‌ای (Infinity-O) دوربین سلفی را در سمت راست بخش بالایی خود جای داده است. دوربین سلفی این گوشی 16 مگاپیکسلی است. سامسونگ در گلکسی F52 5G از یک ماژول دوربین اصلی مجهز به چهار لنز استفاده کرده است. سنسور اصلی دوربین 64 مگاپیکسلی است و یک سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی، یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو آن را همراهی می‌کنند.

در زمینه پردازشی، این گوشی از مشخصات بسیار خوبی بهره می‌برد. گلکسی F52 5G سامسونگ به تراشه اسنپدراگون 750G مجهز شده و حافظه رم و حافظه داخلی آن به ترتیبت 8 و 128 گیگابایت است. این مدل در تنها یک نسخه عرضه خواهد شد و خبری از تنوع در میزان حافظه داخلی و رم نخواهد بود. این مدل از حافظه جانبی میکرو اس دی تا حداکثر یک ترابایت نیز پشتیبانی می‌کند. در زمینه نرم‌افزاری نیز شاهد استفاده از اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.1 در گلکسی F52 5G خواهیم بود. متاسفانه این گوشی در زمان خرید دارای چندین برنامه شخص ثالث خواهد بود اما امکان حذف آن‌ها برای کاربران وجود خواهد داشت.

گوشی هوشمند گلکسی F52 5G سامسونگ رونمایی شد

از جمله دیگر قابلیت‌های جدیدترین گوشی میان‌رده سامسونگ می‌توان به حسگر اثر انگشت در بخش فریم کناری گوشی، جک هدفون 3.5 میلی متری، درگاه USB-C، باتری 4500 میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی اشاره کرد. به تازگی خبری منتشر شد که اعلام می‌کرد گوشی گلکسی F52 5G سامسونگ اولین گوشی از سری F این شرکت خواهد بود که به صورت جهانی عرضه خواهد شد. این گوشی‌ها تا پیش از این تنها در کشور هند عرضه می‌شدند اما گلکسی F52 سامسونگ روانه بازار مهم کشور چین خواهد شد.

این مدل قیمتی حدود 310 دلار خواهد داشت و پیش‌فروش آن از دو هفته آینده در رنگ‌های سفید و مشکی و قابل سفارش خواهد بود. هنوز عرضه این گوشی در دیگر بازارها مشخص نیست.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.