گلکسی S20 FE 4G به اندروید 12 ارتقایافت

گلکسی S20 FE 4G به اندروید 12 ارتقایافت

هفته گذشته شرکت سامسونگ به‌روزرسانی پایدار One UI 4 مبتنی بر اندروید 12 را برای اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S20 از جمله گلکسی S20 FE منتشر کرد. پیش از این آپدیت جدید صرفا برای مدل گلکسی S20 FE 5G قابل دسترس بود؛ اما اکنون غول کره‌ای این به‌روزرسانی را برای نسخه 4G نیز منتشر نموده است.

با این‌حال آپدیت جدید به‌صورت محدود منتشر می‌شود؛ زیرا تنها مدل مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 865 با شماره مدل SM-G780G قادر به دریافت One UI 4 است. بعلاوه در حال حاضر به‌روزرسانی جدید صرفا در کشور مالزی منتشر شده است؛ اما احتمالا به‌زودی در بازارهای بیش‌تری قابل دسترس خواهد بود.

کاربران نسخه 4G گلکسی S20 FE با تراشه اسنپ‌دراگون که در کشور مالزی زندگی می‌کنند؛ قادر به دریافت آپدیت One UI 4 و فیرم‌ور با شناسه G780GXXU3BUL9 خواهند بود. این به‌روزرسانی با امکانات معمول اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4 عرضه شده و از پچ امنیتی ماه دسامبر 2021 اندروید میزبانی خواهد کرد.

کاربران مقیم مالزی در صورت عدم مشاهده اعلان آپدیت روی هندست خود می‌توانند به منوی Settings > Software update مراجعه نموده و موضوع را به‌صورت دستی بررسی کنند.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.