گلکسی‌ اس ۹ و اس ۹ پلاس سامسونگ از فردا در ایران پیش‌فروش می شود

samsung

گلکسی‌ اس ۹ و اس ۹ پلاس که از جدیدترین پرچم داران سامسونگ می باشند، قرار است از فردا یعنی پنجشنبه ۱۰ اسفند‌ در ایران پیش‌فروش شوند.

قابل ذکر است گلکسی‌ اس ۹ و اس ۹ پلاس در همین هفته در شهر بارسلونا و یک روز پیش از آغاز به‌کار رسمی MWC 2018 معرفی شدند

به گزارش مجتمع کامپیوتر پایتخت ، سامسونگ اعلام کرده است که پیش‌فروش گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس، برای اولین بار، پیش از بسیاری از بازارهای بزرگ جهان، از فردا، پنجشنبه ۱۰ اسفند ماه همراه با هدایایی ویژه در کشورمان آغاز می‌شود. پرچم‌داران جدید سامسونگ به‌صورت هم‌زمان در ۹ فروشگاه منتخب و ۳ فروشگاه آنلاین پیش‌فروش خواهند شد.

 این گوشی‌های هوشمند از نمایشگرهایی خمیده با حاشیه‌هایی باریک و ابعاد ۵.۸ و ۶.۲ اینچی بهره می‌برند و دوربین اصلی آن‌ها برای نخستین‌بار در بین گوشی‌های هوشمند، از لنزی با دیافراگم دوگانه (F/1.5 برای محیط‌های تاریک و F/2.4 برای محیط‌های روشن) استفاده می‌کند. کهکشانی‌های جدید به اسپیکرهای استریویی مجهز شده‌اند که از فناوری Dolby Atmos پشتیبانی می‌کنند.

گفتنی است که خریداران و شرکت‌کنندگان در طرح پیش‌فروش گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس، هدایایی همچون شارژر بی‌سیم و کارت حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی دریافت خواهند کرد. علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح تا ۱۹ اسفند ماه فرصت دارند تا ضمن خرید جدیدترین گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ، هدیه‌های ارزشمندی را نیز دریافت کنند. این گوشی‌ها در سه رنگ مشکی، خاکستری و رنگ جدید بنفش یاسی در کشورمان عرضه می‌شوند.

 پیش فروش گلکسی‌ اس ۹ و اس ۹ پلاس، به‌ترتیب با قیمت ۳ میلیون و ۸۹۵ هزار تومانبرای گلکسی S9 و ۴ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان برای گلکسی‌ S9 Plus انجام خواهد شد.

مجتمع کامپیوتر پایتخت