ریزر با همکاری فسیل ساعت هوشمند معرفی کرد

ریزر با همکاری فسیل ساعت هوشمند معرفی کرد

اگر ساعت نه‌چندان هوشمند Nabu را کنار بگذاریم، ریزر تاکنون ساعت هوشمندی به بازار عرضه نکرده است. حالا این شرکت با همکاری Fossil یک ساعت هوشمند رونمایی کرده است. این ساعت هوشمند البته بیشتر یک محصول فسیل محسوب می‌شود اما لوگو و طراحی ریزر را هم دارد. Razer x Fossil Gen 6 به تراشه اسنپ‌دراگون ور 4100+ مجهز شده و با Wear OS 3 گوگل نیز سازگار است. این سیستم‌عامل البته قرار است بعداً از طریق آپدیت نرم‌افزاری به ساعت بیاید.

ساعت هوشمند ریزر در واقع همان نسل ششم ساعت هوشمند فسیل است که اواخر تابستان معرفی شده بود. با این‌حال این ساعت با دو بند سیلیکونی ویژه ۲۲ میلی متری در رنگ‌های مشکی و سبز عرضه می‌شود. علاوه بر این واچ‌فیس ریزر و همچنین المان‌های دیگری از طراحی ریزر را می‌توان در نرم‌افزار ساعت مشاهده کرد. ریزر حتی یک صفحه ساعت با نام Razer Chroma به ساعت اضافه کرده که نورپردازی‌های RGB قابل شخصی‌سازی دارد.

این ساعت یک بدنه ۴۴ میلی‌متری استیل مشکی و نمایشگری دایره‌ای شکل به قطر ۱.۲۸ اینچ دارد. بلوتوث ۵.۰، وای‌فای، GPS و NFC SE از سایر مشخصات ساعت محسوب می‌شوند. از نظر سنسورها نیز ساعت هوشمند ریزر به قطب‌نما، ارتفاع‌سنج، سنسور ضربان قلب PPG و سنجنده سطح اکسیژن خون مجهز است. ۸ گیگابایت حافظه داخلی به همراه یک گیگابایت رم هم سایر مشخصات فنی ساعت را تشکیل می‌دهند.

این ساعت می‌تواند با یک‌بار شارژ ۲ روز دوام شارژ داشته باشد. به گفته فسیل می‌توانید با شارژ سریع حدود ۸۰ درصد باتری را تنها در ۳۰ دقیقه شارژ کنید. قیمت ساعت هوشمند ریزر ۳۳۰ دلار اعلام شده و قرار است تنها ۱۳۳۷ عدد از آن به فروش برسد. عدد ۱۳۳۷ به احترام لیت انتخاب شده است.

فسیل همچنین از ساعت هوشمند جدید Skagen Falster نسل ششم نیز رونمایی کرده است. این ساعت در پنج رنگ مختلف نقره‌ای، رزگلد، ذغالی، طلایی و مشکی عرضه می‌شود و می‌توانید بین سه نوع بند استیل، سیلیکونی و چرمی یکی را انتخاب کنید.

این ساعت ۴۲ میلی‌متری هم نمایشگری ۱.۲۸ اینچی داشته و از نظر سنسورها و سخت‌افزار درست مانند ساعت هوشمند ریزر است. اسکاگن فالستر نسل ۶ قرار است ماه آینده با قیمت ۲۹۵ دلار به بازار عرضه شود.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.