شیائومی و ثبت پتنت گوشی تاشو عجیب

شیائومی و ثبت پتنت گوشی تاشو عجیب

کمپانی شیائومی سابقه عرضه اسمارت‌فون می میکس فولد را در کارنامه دارد و اکنون ظاهرا در تدارک تولید یک گوشی تاشو دیگر با طراحی صدفی‌شکل است. این شرکت اخیرا پتنت مربوط به دستگاه جدیدی را در انجمن ملی مالکیت معنوی چین (CNIPA) به ثبت رسانده است. این هندست از الگوی طراحی مشابه با یکی از گوشی‌های سامسونگ برخوردار بوده و مجهز به 2 دوربین و یک نمایشگر افقی کوچک روی قسمت خارجی خود است.

این گوشی تاشو جدید مجهز به یک حفره کروی‌شکل روی نمایشگر داخلی جهت میزبانی از دوربین جلویی دوگانه است. قسمت تحتانی دستگاه با درگاه سیم‌کارت، پورت USB-C و توری مشبک اسپیکر اشغال شده است؛ در حالی‌که دکمه پاور و کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا در سمت راست بدنه گوشی قرار دارند.

پیوستن شیائومی به طیف تولیدکنندگان دستگاه‌های تاشو صدفی‌شکل ابدا مایه تعجب نخواهد بود. پیش از این شرکت‌های هواوی، موتورولا و سامسونگ چنین گجت‌هایی را روانه بازار کرده‌اند و اکنون برند چینی نیز در به‌دنبال کسب سهم در این بازار است.

کارشناسان معتقدند که اسمارت‌فون شیائومی با طراحی تاشو صدفی‌شکل به‌زودی روانه بازار خواهد شد. با این‌حال شیائومی در جریان رویداد روز گذشته خود از این گجت رونمایی نکرد. در واقع ضمن برگزاری این مراسم شاهد رونمایی از اسمارت‌فون‌های سری شیائومی 12، رابط کاربری MIUI 13 و ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 بودیم.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.