ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 معرفی شد

ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 معرفی شد

روز گذشته کمپانی شیائومی از اسمارت‌فون‌های سری شیائومی 12 خود رسما رونمایی کرد. اما این هندست‌ها تنها گجت‌های معرفی شده طی رویداد اخیر کمپانی چینی به‌شمار نمی‌روند. در واقع طی این مراسم از ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 و همچنین ایرفون کاملا جدید Xiaomi TWS Earphones 3 نیز رونمایی شد.

شیائومی واچ S1 با وجود ساختار مستحکم از جنس فولاد ضد زنگ، نمایشگر 1.43 اینچی آمولد با محافظ گلس از جنس یاقوت کبود و قابلیت پشتیبانی از اپلیکیشن‌های متفرقه برترین اسمارت‌واچ تاریخ شیائومی محسوب می‌شود.

این گجت قادر به ردیابی بیش از 117 حالت ورزشی مختلف بوده و در برابر نفوذ آب تا فشار 5 اتمسفر مقاومت دارد. ماژول NFC داخلی به منظور انجام تراکنش‌های پرداخت به‌کار گرفته شده و به لطف وجود یک میکروفون و اسپیکر امکان برقراری یا پاسخ‌گویی به تماس از طریق اسمارت‌فون متصل به ساعت فراهم شده است. این اسمارت‌واچ مجهز به سنسور سنجش ضربان قلب، سنسور اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون و همچنین حالت ردیاب خواب است.

بعلاوه کاربران به سامانه موقعیت‌یاب داخلی GNSS نیز دسترسی خواهند داشت. شیائومی واچ S1 مجهز به یک باتری 470 میلی‌آمپرساعتی است که بر اساس اعلام کمپانی در صورت استفاده ترکیبی احتمالا برای مدت حداکثر 12 روز شارژدهی خواهد داشت.

مدل پایه شیائومی واچ S1 با بند لاستیکی 1049 یوان (165 دلار) قیمت‌گذاری شده است. همچنین مدل‌های مجهز به بند چرمی نیز با قیمت‌گذاری 1199 یوانی (175 دلاری) در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند. Xiaomi TWS Earphones 3 مجهز به قابلیت حذف نویز فعال (ANC) بوده و این مشخصه امکان حذف نویز اطراف تا سقف 40 دسی‌بل را فراهم می‌کند. این ایرفون‌ها از سیستم میکروفون سه‌گانه بهره گرفته و دارای حالت شفافیت صدا هستند. این مشخصه در زمان نیاز کاربر به گفتگو با فردی در نزدیکی وی امکان دریافت اصوات خارجی را فراهم می‌کند.

شیائومی ادعا می‌کند که ایرفون‌های جدید با یک نوبت شارژ و در صورت خاموش بودن حالت حذف نویز فعال برای مدت حداکثر 7 ساعت قابل استفاده خواهند بود. این رقم با احتساب کیس شارژ به 30 ساعت ارتقاء خواهد یافت. کاربران برای شارژ کیس همراه می‌توانند از پورت USB-C یا تمامی شارژرهای بی‌سیم سازگار با استاندارد Qi استفاده کنند. بعلاوه ایربادها دارای گواهی حفاظتی IP55 در برابر نفوذ مایعات و گردوغبار هستند.

Xiaomi TWS Earphones 3 با قیمت‌گذاری 449 یوان (70 دلار) روانه بازار می‌شود. جزئیات مربوط به زمان عرضه این گجت در بازارهای بین‌المللی و قیمت‌گذاری آن در خارج از خاک چین هنوز اعلام نشده است.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.