سری جدید داک اکسترنال کارت‌های گرافیکی کمپانی ریزر

Razer_Core_X2

کمپانی ریزر از Core X داک اکسترنال کارت گرافیکی جدید خود رونمایی کرد.

Core X که می توان گفت ورژن ارزان قیمت  سری داک‌های اکسترنال گرافیکی Coreاست ، مک‌بوک  پروهای اپل را هم ، با استفاده از درگاه تاندربولت ۳ پشتیبانی می کند.

Core V2، محصولی  که این شرکت اخیرا معرفی کرده بود ۴۹۹ دلار قیمت گذاری شد این درحالی ست که قرار است Core X با قیمت ۲۹۹ دلار راهی بازار شود . لازم به ذکر است که Core X به قابلیت هایی مانند پورت‌های اترنت، USB و سیستم نورپردازی کرومای ریزر مجهز شده که Core V2 از آنها بی بهره است.

امکان شارژ با قدرت ۱۰۰ وات از طریق درگاه تاندربولت هم یکی دیگراز پیشرفت های مهم این داک اکسترنال نسبت به Core V2 می باشد.

Core X برای کارت‌های گرافیک اکسترنال از یک منبع تغذیه‌ی ۶۵۰ واتی بهره مند است که در مقایسه با منبع تغذیه‌ی ۵۰۰ واتی Core V2 بهبود قابل توجهی محسوب می شود. این داک جدید همانند Core V2 می تواند از مک‌بوک پروهای اپل پشتیبانی کند که این کار را با بهره گیری از درگاه تاندربولت ۳ انجام می دهد. طبق گفته ی  کمپانی ریزر کاربران  برای استفاده از Core X ،  باید سیستم عامل مک خود را به نسخه‌ی ۱۰.۱۳.۴ ارتقا دهند تا بتوانند از کارت‌های گرافیک رادئون AMD‌ استفاده کنند. Core X  همچنین میتواند از پردازنده‌های گرافیکی ۳ اسلاتی نیز پشتیبانی کند

داک اکسترنال جدید کمپانی ریزر با قیمت ۲۹۹ دلار در بازار عرضه میشود . لازم به ذکر است که قبل از خریداری Core X باید کارت گرافیکی را که می‌خواهید در این داک مورد استفاده قرار دهید را مشخص کنید.

مجتمع کامپیوتر پایتخت