آپدیت تلگرام و انتقاد پاول دورف از عملکرد اپل

آپدیت تلگرام

پاول دورف مدیر عامل تلگرام پستی را در کانال تلگرام اختصاصی خود منتشر کرد. او در این پست هم از آپدیت جدید گفته است و هم دوباره به اپل بخاطر عملکرد ضعیف اپ استور طعنه زده است.

آپدیت تلگرام (۵.۳)

پاول دورف در کانال خودش امروز پستی را منتشر کرد که خبر از آپدیت جدید این پیام رسان می‌دهد.آپدیت جدید تلگرام به گفته پاول دورف مهمترین آپدیتی است که این نرم‌افزار در طی ۲ ماه گذشته ارائه کرده است. دورف در این پست اشاره کرده که بیشترین تمرکز این آپدیت به روی تصویر زمینه در هنگام گفتگو نوشتاری در تلگرام است.

آپدیت جدید تلگرام 5.3 با ویژگی‌های زیادی همانند مدیریت و تنظیم کامل تصویر زمینه منتشر و برای دانلود آماده شده است. امکان آپلود تصویر زمینه توسط کاربران در کنار سایر ویژگی‌های جدید، باعث شده است تا این پیام رسان بیشتر از گذشته محبوب شود. هم اکنون کاربران تلگرام می‌توانند تصویر زمینه چت را از میان طیف گسترده تصاویر پیش‌فرض، انتخاب کنند.

مجتمع کامپیوتر پایتخت

طعنه پاول دورف به اپل

پاول دورف همیشه با سرعت بسیار پایین عملکرد تیم آی‌تیونز درگیره بوده و از کندی تایید آپدیت توسط اپل بارها شکایت کرده است. اما این بار علاوه بر این سرعت پایین مشکل دیگری هم هست و آن مشکلات درون برنامه‌ای و ساختاری اپ‌استور است. ظاهرا اپ‌استور برای بسیاری از کاربران از کار افتاده است و همین امر هم باعث شده تا تاخیر در آپدیت تلگرام برای کاربران اپل بیشتر طول بکشد. پاول دورف هم همین ماجرا را بهانه‌ای مناسب دیده تا طعنه‌ای به اپل بزند و بگوید:

کاربران اپل باید تا صبح صبر کنند تا تیم اپل در کوپرتینو از خواب بیدار شوند و اپ‌استور را درست کنند.

در ادامه دورف گفته خوشبختانه گوگل این مشکلات اپل را ندارد و کاربران اندروید می‌توانند از همین لحظه آپدیت جدید تلگرام (نسخه ۵.۳) را نصب کنند.

مجتمع کامپیوتر پایتخت

اگر شما هم اهل فن هستی و نظری در این خصوص داری همین الان یک فنجون قهوه تو دستته اهل تکنولوژی هستی یک ایرانی هستی از پراید بدت میاد حداقل یک بار به مجتمع کامپیوتر پایتخت اومدی اعتقاد داری ۲+۲=۴ میشه از اون کلش بازها هستی اعتقاد داری اول مرغ بوده بعد تخم مرغ پیاده روی رو دوست داری اهل دل هستی جوراب رنگی رو بیشتر دوست داری نشستی همه اش رو بخونی هنوز خرید حضوری رو به آنلاین ترجیح میدی پینت بال دوست داری فکر میکنی دلار باید ۱۰۰۰ تومن باشه رنگ صورتی چرک رو درک نمی‌کنی فکر میکنی میدونی چرا ۴۲؟ فکر میکنی باحالی و خیلی عشقی نظری داری که فکر میکنی باید مطرح بشه معتقدی استیک خوشمزه تره به سیاست کاری نداری منتظری این ها تموم بشه الان داری میخندی برف و بارون رو خیلی دوست داری میدونی صدای روباه چطوریه نگاه متفاوتی به مسائل داری در خصوص موضوع این خبر یک خط برای ما بنویس ;)

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.