مدیر توییتر برای ویرایش توییت‌ها ترفندی در نظر گرفته است

جک دورسی

جک دورسی ( Jack Dorsey ) مدیرعامل توییتر توضیحاتی درباره تنظیمات جدید توییتر برای ویرایش ارائه داد و مشخص کرد که نحوه‌ی عملکرد قابلیت ویرایش که یکی از ترفند‌ های توییتر به شمار می‌رود چگونه خواهد بود.

این مدیر عامل ۴۲ ساله طی یک مصاحبه‌ به آموزش توییتر پرداخته و اعلام کرده که کاربر بین ۵ تا ۳۰ ثانیه زمان خواهد داشت که به ویرایش متن‌هایش بپردازد اما این پنجره‌ی زمانی در شبکه اجتماعی مذکور مستقیماً به محتوای متن نوشته شده بستگی خواهد داشت و ممکن است مدت زمانی متفاوتی در نظر گرفته شود.

او مدعی شد که علاقه‌ای به فراهم کردن امکان ویرایش همیشگی ندارد و نمی‌ خواهد این مدت زمان طولانی شود. وی بدین شکل می خواهد ماهیت همزمانی (real-time) این شبکه اجتماعی حفظ شود.

مجتمع کامپیوتر پایتخت

جک دورسی در ادامه این مصاحبه تایید کرد که توییتر قابلیتی برای مشاهده‌ی محتوای اصلی منتشر شده را خواهد داشت و بدین ترتیب سؤ استفاده کنندگان قادر نخواهند بود محتوایی آزار دهنده منتشر کنند و پس از مدتی آن را تغییر دهند با این وجو افراد قادر نیستند منکر انتشار محتوای آزار دهنده شوند زیرا این مسئله و قابلیت ویرایش پست می‌تواند شرایط بسیار مناسبی برای مزاحمان فراهم آورد. آنها می‌توانند به راحتی محتوای توهین آمیزی منتشر کنند و پس از مدتی آن را تغییر دهند.

به هر حال این شبکه اجتماعی می‌تواند با بکار بردن فرمول و روشی خاص از عواقب ناخوشایند چنین قابلیتی جلوگیری کنند و احتمال سؤ استفاده از آن را به حداقل برسانند.

با این وجود هنوز قطعیت در این زمینه وجود ندارد و ممکن است توییتر کلاً قابلیت ویرایش را برای این شبکه اجتماعی فراهم نکند.

مجتمع کامپیوتر پایتخت

اگر شما هم اهل فن هستی و نظری در این خصوص داری همین الان یک فنجون قهوه تو دستته اهل تکنولوژی هستی یک ایرانی هستی از پراید بدت میاد حداقل یک بار به مجتمع کامپیوتر پایتخت اومدی اعتقاد داری ۲+۲=۴ میشه از اون کلش بازها هستی اعتقاد داری اول مرغ بوده بعد تخم مرغ پیاده روی رو دوست داری اهل دل هستی جوراب رنگی رو بیشتر دوست داری نشستی همه اش رو بخونی هنوز خرید حضوری رو به آنلاین ترجیح میدی پینت بال دوست داری فکر میکنی دلار باید ۱۰۰۰ تومن باشه رنگ صورتی چرک رو درک نمی‌کنی فکر میکنی میدونی چرا ۴۲؟ فکر میکنی باحالی و خیلی عشقی نظری داری که فکر میکنی باید مطرح بشه معتقدی استیک خوشمزه تره به سیاست کاری نداری منتظری این ها تموم بشه الان داری میخندی برف و بارون رو خیلی دوست داری میدونی صدای روباه چطوریه نگاه متفاوتی به مسائل داری در خصوص موضوع این خبر یک خط برای ما بنویس ;)

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.