شیائومی صدرنشین بازار ساعت های هوشمند شد

شیائومی صدرنشین بازار ساعت های هوشمند شد

در حالی که اپل قصد دارد با معرفی اپل واچ ۷ جایگاه خود را در بازار ساعت های هوشمند تثبیت کند، شرکت چینی شیائومی با سبقت از این غول فناوری آمریکایی جایگاه نخست این بازار را به خود اختصاص داد.

شرکت اپل به زودی اپل واچ سری ۷ را معرفی خواهد کرد و قصد دارد بار دیگر جایگاه نخست بازار ساعت های هوشمند را در اختیار بگیرد، اما در همین حال شیائومی توانست با سبقت از این غول فناوری آمریکایی به جایگاه نخست دست پیدا کند. پس از شیائومی جایگاه دوم تا پنجم این بازار نیز به ترتیب به شرکت‌های اپل، هواوی، فیت بیت و سامسونگ تعلق دارد.

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است شیائومی در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ توانست حدود ۸ میلیون دستگاه ساعت هوشمند را به فروش برساند، اما اپل در این بازه زمانی فقط ۷.۹ میلیون دستگاه اپل را به بازار عرضه کرده است. شیائومی در حالی از اپل سبقت گرفت که این شرکت آمریکایی مدتی است روی فروش مدل‌های قدیمی‌تر خود تمرکز کرده و پس از مدت‌ها اکنون قصد دارد از اپل واچ سری ۷ پرده بردارد، اما شیائومی توانست در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ محصول جدیدی را برای این بازار روانه بازار کند.

طبق گزارش Canalys، شیائومی با سبقت از اپل موفق شد عنوان نخست در فروش بندها و ساعت های هوشمند را در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ به خود اختصاص دهد. شیائومی در حالی با عرضه می اسمارت بند ۶ توانست به آمار فروش مناسبی دست پیدا کند که بر خلاف گذشته هند، به عنوان بزرگ‌ترین بازارهای شیائومی در لیست عرضه جهانی می اسمارت بند ۶ قرار نداشت.

شرکت شیائومی با عرضه می بند ۶ که نسبت به نسل قبلی خود کاملا تغییر پیدا کرده و اکنون جذاب‌تر شده است، عملکرد درخشانی را در بخش بندهای هوشمند تجربه کند. همچنین تمرکز شیائومی روی ساعت‌های سطح پایین نیز در این سه ماهه باعث شد تا آمار فروش کلی ساعت‌های هوشمند این شرکت چینی حدود ۱.۳ میلیون دستگاه افزایش پیدا کند.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.