گوشی ویوو Y20T با قیمت 200 دلاری و مشخصاتی ارزنده

گوشی ویوو Y20T با قیمت 200 دلاری و مشخصاتی ارزنده

ویوو از جدیدترین گوشی هوشمند خود مجهز به تراشه اسنپدراگون 662 رونمایی کرد. گوشی میان‌رده ویوو Y20T با قیمت حدودی 205 دلار در نسخه پایه روانه بازار خواهد شد. جدیدترین گوشی ویوو شباهت بسیار زیادی به گوشی ویوو Y20 دارد اما در این مدل، از تراشه قدرتمندتری استفاده شده است. در ادامه، ویژگی‌های فنی و مشخصات این گوشی ویوو را مرور خواهیم کرد.

در گوشی ویوو Y20T، شرکت سازنده به جای استفاده از تراشه اسنپدراگون 460 در Y20، سراغ تراشه قدرتمندتر اسنپدراگون 662 کوالکام رفته است. این تراشه هر چند جزو قدرتمندترین تراشه‌های کوالکام نیست اما می‌تواند در گوشی‌های میان‌رده، عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

همچنین بازی‌ها و برنامه‌های سنگین می‌توانند با کیفیت نسبتا قابل قبولی در گوشی‌های مجهز به این تراشه اجرا شوند. پیش از این شاهد استفاده از این تراشه در گوشی پوکو ام 3 شیائومی و تبلت گلکسی تب A7 نیز بوده ایم.

ویوو در کنار این تراشه، از 6 گیگابایت حافظه رم استفاده کرده که میزان مناسبی در گوشی‌های میان‌رده است. حافظه داخلی در این گوشی 64 گیگابایت است اما کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه میکرو اس دی تا یک ترابایت، از حافظه داخلی بیشتری استفاده کنند.

ویوو Y20T به اندروید 11 و رابط کاربری Funtouch OS 11.1  مجهز شده است. دوربین اصلی این مدل 13 مگاپیکسلی است و در کنار آن، یک حسگر عمق دو مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی حاضر هستند. دوربین سلفی هم که با استفاده از طراحی موسوم به قطره‌ای در بالای نمایشگر وجود دارد 8 مگاپیکسلی است.

ویوو جدیدترین گوشی میان‌رده خود را به یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز کرده است. ویوو Y20T از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند. از جمله دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به حالتی به نام اولترا گیم مود اشاره کرد که عملکرد بازی‌ها را در این گوشی بهبود می‌بخشد.

حسگر اثر انگشت در این مدل در قاب گوشی قرار گرفته است. در زمینه طراحی شاهد هیچ مورد خاصی نیستیم و این گوشی، ظاهری مانند دیگر میان‌رده‌های اقتصادی بازار دارد. این مدل فعلا فقط در کشور هند عرضه می‌شود.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.