سامسونگ گوشی تاشو W22 5G را معرفی کرد

سامسونگ گوشی تاشو W22 5G را معرفی کرد

گوشی‌های سری W سامسونگ تنها به بازار کشور چین محدود می‌شوند. جدیدترین نسخه از این مجموعه، گوشی سامسونگ W22 5G نسخه سفارشی Galaxy Z Fold3 5G بوده که برای کاربران این کشور در نظر گرفته شده است. سامسونگ با مشارکت شرکتChina Telecom  نسخه لاکچری Z Fold3 را با 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 2645 دلار به فروش می‌رساند. در ادامه با مشخصات بیشتری از آن آشنا شوید.

در تیزرها و پوسترهای تبلیغاتی، سامسونگ همواره به طراحیو ظرافت گوشی W22 5G توجه دارد. این گوشی دارای یک لولای با روکش طلایی روی سطح مشکی رنگ بدنه گوشی است. لوگوی «Heart to the World» نیز با همان رنگ طلایی، روی بدنه دستگاه حک شده است.

نور و سایه دینامیک از نمای نزدیک برای ایجاد بافتی باشکوه و سطح بالا در تصاویر استفاده شده است و لوگوی در حال تغییر «قلب جهان» نیز دارای جلوه‌های بصری سه بعدی و درخشان در زوایای مختلف است که آن را نسبت به بدنه ساده مشکی رنگ گوشی، برجسته‌تر نشان می‌دهد.

از لحاظ مشخصات فنی، روی کاغذ گوشیW22 5G  سامسونگ کاملاً مشابه با همان گلکسی Z Fold3 5G معمولی موجود در بازار است و با پشتیبانی از S Pen همراه می‌شود. این سری از گوشی‌های هوشمند چینی سامسونگ سرویس‌های موبایلی Google را شامل نمی‌شوند و تنها از برنامه‌های خاص هر منطقه پشتیبانی می‍کنند.

 منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.