گوشی موتو جی پیور با پردازنده هلیو مدیاتک معرفی شد

گوشی موتو جی پیور با پردازنده هلیو مدیاتک معرفی شد

موتورولا به تازگی در کنار گوشی موتو E40، از یک گوشی اقتصادی از سری G با نام موتو جی پیور رونمایی کرد. این گوشی هوشمند به تراشه مدیاتک مجهز شده و با قیمت 160 دلاری‌اش، می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای کسانی باشد که به دنبال یک گوشی برای استفاده‌های عمومی و سبک هستند. در ادامه، ویژگی‌های این گوشی موتورولا را مرور خواهیم کرد.

گوشی موتو G Pure موتورولا به عنوان ارزان‌ترین گوشی سری G موتورولا شناخته می‌شود. این گوشی، حتی از گوشی موتو جی پلی با قیمت 170 دلاری‌اش نیز ارزان‌تر است اما شباهت‌های بسیار زیادی به مدل ذکر شده دارد. البته موتو G Pure، برای کاهش قیمت ده دلاری‌اش، تغییراتی در مقایسه با موتو جی پلی داشته است.

این گوشی به تراشه هلیو جی 25 مدیاتک مجهز شده است. این تراشه، پایین‌رده‌ترین تراشه از سری جی مدیاتک است و از معماری 12 نانومتری بهره میبرد. در این زمینه، گوشی موتو جی پلی با تراشه اسنپدراگون 460 با معماری 11 نانومتری، عملکرد بهتری داشت.

باتری گوشی موتو جی پیور 4000 میلی آمپر ساعتی است که در مقایسه با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی جی پلی، 20 درصد کوچک‌تر است. این مدل از شارژ 10 واتی پشتیبانی می‌کند و شارژر درون جعبه گوشی است. موتورولا اعلام کرده باتری این مدل می‌تواند تا دو روز در استفاده‌های معمولی دوام بیاورد.

 بقیه مشخصات این مدل، کاملا شبیه به گوشی موتو جی پلی است و از سه گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. همچنین این گوشی از کارت حافظه مایکرو اس‌دی بهره می‌برد و در زمان عرضه از اندروید 11 بهره می‌برد.

مانند برادر بزرگ‌ترش، این گوشی از گواهی استاندارد IP52 بهره می‌برد که برای یک گوشی اقتصادی، یک نقطه قوت مثبت محسوب می‌شود. ضخامت این گوشی 8.75 میلی متر است و وزن آن 188 گرم است و سبک‌تر و باریک‌تر از گوشی موتو جی پلی است.

نمایشگر گوشی موتو G Pure موتورولا 6.5 اینچی است. رزولوشن نمایشگر در این مدل 1600 در 720 و نسبت نمایشگر، 20 در 9 است. دوربین سلفی با استفاده از طراحی قطره‌ای بالای نمایشگر قرار گرفته و 5 مگاپیکسلی است.

حسگر دوربین اصلی نیز 13 مگاپیکسلی است. دوربین اصلی و سلفی این مدل، توان ضبط ویدئو با کیفیت 1080p و نرخ فریم 30 فریم بر ثانیه را دارند. در کنار سنسور اصلی دوربین این گوشی اقتصادی موتورولا، یک حسگر تشخیص عمق دو مگاپیکسلی نیز وجود دارد.

گوشی Moto G Pure موتورولا به زودی پیش‌فروش خود در ایالات متحده را آغاز خواهد کرد. همچنین دیگر فروشگاه‌های بزرگ آنلاین جهان نیز فروش این مدل را آغاز خواهند کرد. باید دید ارزان‌ترین گوشی سری جی موتورولا، در زمینه فروش چه عملکردی خواهد داشت.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.