کفش هوشمند نایکی قابلیت سفت شدن خودکارش را از دست داد

کفش هوشمند Adapt BB نایکی که در ژانویه امسال برای بسکتبالیت‌ ها معرفی شد

کفش هوشمند  Adapt BB نایکی که در ژانویه امسال برای ورزشکاران از جمله بسکتبالیست‌ ها معرفی شد. قابلیت منحصر به فرد خود را ازدست داد.

بند این کفش‌ها به صورت خودکار بسته می‌شوند و کاربر از طریق یک اپلیکیشن مخصوص روی تلفن هوشمند خود، می‌تواند به کفش وصل شود.در این کفش از باتری، سنسور، موتور و سیستم کابلی استفاده شده است. نحوه کار کفش به این صورت است که، زمانی که پایتان درکفش قرار می‌گیرد، کابل به صورت خودکار جمع می شود و بهترین شرایط برای سفتی کفش را به کمک الگوریتمی براساس معادله فشار، شناسایی می‌کند، نکته قابل توجه این است که، کفش می‌تواند گزینه‌‌های مختلفی برای سفت یا شل شدن بند پیش پایتان بگذارد؛ با این حال برای تنظیم دستی میزان فشار نیز گزینه‌ای در نظر گرفته شده است.

اما طبق نظراتی که اخیرا از کاربران در گوگل پلی ثبت شده، یک آپدیت نرم‌افزاری بد، باعث شده که کفش هوشمند 350 دلاری نایکی قابلیت سفت شدن خودکارش را از دست بدهد. گزارشات حاکی از آن است که پس از دریافت به‌روزرسانی اپ مخصوص کفش هوشمند Adapt BB دراندروید، این کفش قابلیت بسته شدن خودکار را از دست می‌دهد.

مجتمع کامپیوتر پایتخت

در واکنش به این اتفاق، نایکی آگاهی خود را نسبت به این موضوع اعلام کرد و افزود، به زودی آپدیت جدیدی برای برطرف کردن آن ارائه می‌کند.اما تاریخ دقیقی برای انتشار این آپدیت اعلام نشده است.

طبق گزارش‌ها، خریداران زمانی که آپدیت جدید نرم افزار را دانلود می‌کنند، دیگر نمی توانند از طریق فرمان دادن به اپلیکیشن  کفش را در پاها سفت کنند، زیرا یکی از کفش‌ها (پای چپ یا پای راست) توانایی برقراری ارتباط با اپلیکیشن Adapt را از دست می‌دهد.

لازم به ذکر است که، برخی خریداران از طریق نگه داشتن دو دکمه در لبه‌های کفش که به ریست سخت‌افزاری می‌انجامد، توانسته‌اند بر این مشکل غلبه کنند، اما در عین حال عده‌ای می‌گویند که اتفاق خاصی با ریست کردن کفش هم نیفتاده، چرا که موتورهای کوچک درون این کفش هوشمند به طور کامل از کار افتاده‌اند.

کاربران نظرات مختلفی در صفحه اپلیکیشن مخصوص آن قرار داده اند، یکی از آن‌ها که بیش از همه توجهات را به خود جلب می‌کندبه صورت زیر است :

“ارتباط ایمیلی با پشتیبانی نایکی هیچ نتیجه‌ای در بر نداشت. ریست کردن کفش، پاک کردن اپلیکیشن و خاموش کردن بلوتوث هم امتحان شد اما به نتیجه نرسید”

نکته قابل توجه این است که، این اتفاق فقط برای اپلیکیشن اندروید کفش Adapt رخ داده است و اپ iOS هیچ مشکلی ندارد. از این رو ، کاربران اندروید باید منتظربه‌روزرسانی رفع باگ نرم افزاری در آینده نزدیک باشند.

مجتمع کامپیوتر پایتخت

اگر شما هم اهل فن هستی و نظری در این خصوص داری همین الان یک فنجون قهوه تو دستته اهل تکنولوژی هستی یک ایرانی هستی از پراید بدت میاد حداقل یک بار به مجتمع کامپیوتر پایتخت اومدی اعتقاد داری ۲+۲=۴ میشه از اون کلش بازها هستی اعتقاد داری اول مرغ بوده بعد تخم مرغ پیاده روی رو دوست داری اهل دل هستی جوراب رنگی رو بیشتر دوست داری نشستی همه اش رو بخونی هنوز خرید حضوری رو به آنلاین ترجیح میدی پینت بال دوست داری فکر میکنی دلار باید ۱۰۰۰ تومن باشه رنگ صورتی چرک رو درک نمی‌کنی فکر میکنی میدونی چرا ۴۲؟ فکر میکنی باحالی و خیلی عشقی نظری داری که فکر میکنی باید مطرح بشه معتقدی استیک خوشمزه تره به سیاست کاری نداری منتظری این ها تموم بشه الان داری میخندی برف و بارون رو خیلی دوست داری میدونی صدای روباه چطوریه نگاه متفاوتی به مسائل داری در خصوص موضوع این خبر یک خط برای ما بنویس ;)

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.