از جذابترین کفش هوشمند نایکی بنام Adapt BB رونمایی شد

کفش هوشمند نایکی

امروز پس از مدت‌ها وعده و وعید، کفش هوشمند Adapt BB نایکی مخصوص ورزشکاران، بخصوص بسکتبالیت‌ ها معرفی شد. بند این کفش‌ها به صورت خودکار بسته می‌شوند و کاربر از طریق یک اپلیکیشن مخصوص روی تلفن هوشمندش می‌تواند به کفش خود وصل شود. کفش های جدید شرکت نایکی موسوم به  Nike Adapt BB  تنها یک جفت کفش ورزشی نیستند. شما می‌توانید این کفش ها را شارژ کنید  و با برنامه ها و نرم افزارهای گوشی خود نیز هماهنگ کنید. این کفش های هوشمند بسکتبال بی شباهت به یک گوشی با سیستم عامل مستقل نیست. شما می توانید با کمک این کفش بسکتبال هوشمند همه تنظیمات کارهای روزانه خود را با یک برنامه ساده انجام دهید.
کفش هوشمند Adapt BB نایکی از یک موتور پیشرفته بهره می‌برد که می‌تواند به طور خودکار بند کفش را ببندد. نکته قابل توجه در طراحی سیستم خودکار این است که کفش می تواند گزینه‌ های مختلفی برای سفت یا شل شدن بودن بند انتخاب کند. نایکی این تکنولوژی جدید خود را FitAdapt نامیده است.

جالب است بدانید این کفش طراحی فوق العاده زیبا و وزنی بسیار کم دارد. جالب تر  این که با هر به روزرسانی گوشی شما، این کفش هم به روزرسانی می شود.

مجتمع کامپیوتر پایتخت

این کفش‌ها قیمتی در حدود ۳۵۰ دلار دارد که برای کفش‌های هوشمند قیمت ارزانی به حساب می ‌آید. این شرکت آمریکایی چندی پیش ویدیویی از این محصول منتشر کرده بود که طی آن بازیکنان بسکتبال معروف لیگ NBA، کفش هوشمند Adapt BB نایکی را امتحان می‌کردند اما برای آنکه طرح کفش لو نرود، قسمت پایینی تصویر تار شده بود.

کفش هوشمند نایکی قابل تنظیم بر اساس گام‌های کاربر است.

کفش هوشمند نایکی می تواند بر اساس حرکات شما تنظیم شود. نایکی  می گوید این کفش دارای یک موتور دنده ای و سفارشی است که کفش را تنظیم می کند تا به راحتی با آن حرکت کنید. اگر تنظیمات اتوماتیک را نمی خواهید، میتوانید به صورت دستی تنظیم مناسب را در داخل کفش خود یا از طریق  برنامه  نایکی در تلفن همراه خود استفاده کنید.

شما می توانید کفش های خود را از فاصله یک متری شارژ کنید و حتی تنظیمش کنید که تغییر رنگ دهد. البته کاربر می تواند کفش نایکی را به شکل کلاسیک و بدون هیچ برنامه اضافی هم استفاده کند و همه چیز به سلیقه خود فرد بستگی دارد.

مجتمع کامپیوتر پایتخت

اگر شما هم اهل فن هستی و نظری در این خصوص داری همین الان یک فنجون قهوه تو دستته اهل تکنولوژی هستی یک ایرانی هستی از پراید بدت میاد حداقل یک بار به مجتمع کامپیوتر پایتخت اومدی اعتقاد داری ۲+۲=۴ میشه از اون کلش بازها هستی اعتقاد داری اول مرغ بوده بعد تخم مرغ پیاده روی رو دوست داری اهل دل هستی جوراب رنگی رو بیشتر دوست داری نشستی همه اش رو بخونی هنوز خرید حضوری رو به آنلاین ترجیح میدی پینت بال دوست داری فکر میکنی دلار باید ۱۰۰۰ تومن باشه رنگ صورتی چرک رو درک نمی‌کنی فکر میکنی میدونی چرا ۴۲؟ فکر میکنی باحالی و خیلی عشقی نظری داری که فکر میکنی باید مطرح بشه معتقدی استیک خوشمزه تره به سیاست کاری نداری منتظری این ها تموم بشه الان داری میخندی برف و بارون رو خیلی دوست داری میدونی صدای روباه چطوریه نگاه متفاوتی به مسائل داری در خصوص موضوع این خبر یک خط برای ما بنویس ;)