معرفی اپلیکیشن Files در کنفرانس WWDC17

معرفی اپلیکیشن Files در کنفرانس WWDC17

تعدادی از قابلیت های موجود iOS را می توان اپلیکیشن Filesو پشتیبانی از درگ و دراپ نام برد .اپل تعدادی از قابلیت های آیپد را درکنفرانس WWDC2017 مطرح کرداین قابلیت ها نظیر داک بزرگ تر ، پشتیبانی از درگ و دراپ و اپلیکیشن Files می باشد .

داک جدید شباهت بسیاری با نمونه موجود در مک را دارد درحال حاضر اپلیکیشن بیشتری را دربرابر حداکثر ۶ اپلیکیشن مجاز در iOS10 میزبانی می کند .
موضوع جدید دیگری که اپل برای آیپد درنظر گرفته App Switcher است که امکان آن را می دهد که سریع پنجره ای دیگر را از طریق درگ کردن یک آیکون به سمت بالا داشته باشید .
امکان جابه جایی چند آیتم به طور همزمان با پشتیبانی درگ و دراپ امکان پذیر شده است .Finder اپلیکیشنی می باشد که رابط کاربری شبیه به مک دارد که مواردی همچون سلسله مراتب و تگ ها را به نمایش می گذارد .این اپلیکیشن علاوه بر دسترسی بر آی کلاود به سرویس هایی همچون باکس و دراپ باکس نیز دسترسی دارد .
با تپ کردن و نگه داشتن آیکون Files در داخل داک می توانید به فایل های اخیر دسترسی داشته باشید .محتوای داخلی اپلیکیشن بین تمام دستگاه ها همگان سازی می شود .
در هنگام ثبت اسکرین شات از فایل پی دی اف برای اپلیکیشن های Mail و Notes با حالت Markup اجرا خواهد شد . شما با این اپلیکیشن امکان نقاشی inline را برای اپل پنسل نیز خواهید داشت . اپلیکیشن Notes با قابلیت شناسایی و جهت گیری اسناد شبیه به یک اسکنر نقش آفرینی می کند . دیگر قابلیت این اپلیکشن وجود قلم یادداشت های آنی یا Insrant Notes می باشد که اپلیکیشن Notes را از لاک اسکرین و با تپ کردن نوک قلم ، اجرا می کند .نسخه بتای توسعه دهنده iOS11 از هم اکنون در اختیار کاربران قرار می گیرد و نسخه بتای عمومی آن از پایان ماه جاری عرضه می شود و در فصل پاییز با به روزرسانی رایگان برای تمامی دستگاه ها دردسترس خواهد بود . آنچه قابل ذکر است تنها کاربران آیپد های ایر و مینی ۲ یا نسل پنجم آیپد می توانند از این نسخه از اپلیکیشن بهره مند شوند .

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.