تصاویر انتشار یافته از لومیا 960 حاوی اطلاعات جدید می باشد

تصاویر انتشار یافته از لومیا 960 حاوی اطلاعات جدید می باشد

هفته گذشته بود که تصویری از گوشی لومیا ۹۶۰ انتشار پیدا کرد . اما هم اکنون شاهد تصاویر بیشتری از این گوشی در فضا مجازی هستیم که اطلاعات بیشتری به ما می دهد .

ظاهر این گوشی تفاوتی با نسخه قبلی ندارد اما پشت گوشی شباهت به برخی گوشی های اچ تی سی دارد همچنین گوشی لومیا ۹۶۰ مجهز به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با لنز کارل زایس و صفحه نمایش QHD می باشد .
تصاویر جدیدی که از این گوشی منتشر شده اطلاعات بیشتری در اختیار گذاشته است ، هم چون درگاه کارت حافطه SD ، دکمه تنظیم صدا در دوطرف گوشی و جنس آلومینیومی لومیا 960 و همچنین دکمه پاور و دکمه اختصاصی دوربین موجود می باشد . وجود USB Type-C که پیش از این درگوشی های هوشمند لومیا۹۵۰ موجود بود ذر این گوشی نیز مشاهده می شود که در کنار آن جک هدفون قرار دارد .در پشت این گوشی دوربین ۲۰ مگاپیکسلی و یک فلش سه گانه و جلو آن مجهز به دو اسپیکر استریو است .
اطلاعات بدست آمده از پردازنده اسپندراگون ۸۲۰ و صفحه نمایش کواد اچ دی در این گوشی خبر می دهد .نکته قابل توجه آن است که این گوشی هنوز معرفی وعرضه نشده ودلیل آن هنوز مشخص نیست اما به نظر می آید به علت کاهش فعالیت مایکروسافت بر روی گوشی هوشمند می باشد . در حال حاضر تمام اطلاعات موجود از لومیا 960 تنها از تصاویر منتشر شده آن می باشد به همین دلیل جزئیات بیشتری در دسترس نیست و هنوز اطلاعی از زمان معرفی و عرضه این محصول نیز گفته نشده است .

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.