سر ناسازگاری اپل واچ 3 با برخی از پدهای شارژ بی سیم!

سر ناسازگاری اپل واچ 3 با برخی از پدهای شارژ بی سیم!

از قابلیت های نسل سوم ساعت اپل دارا بودن شارژ بی‌سیم می باشد؛ احتمال می رود این ساعت هوشمند اپل واچ 3 با برخی پدهای شارژ بی‌سیم ناسازگار می باشد.

شرکت اپل در روز رونمایی از نسل جدید ساعت های هوشمند این کمپانی با قابلیتی از نسل سوم ساعت هوشمند و جعبه های جدید اشاره کرد. ساعت هوشمند جدید اپل همانند گوشی های معرفی شده این کمپانی از قابلیت شارژ بی سیم بهره می برند. در این مراسم از پد شارژ بی سیم به نام AirPower Mat توسط شرکت اپل رونمایی شد که قابلیت شارژ هم زمان آیفون و اپل واچ 3 و جعبه ی ایرپاد را دارد.

در طی این مراسم گفته شد که تا سال آینده این محصول دردسترس نخواهد بود؛ضمنا آیفون‌های امسال با استاندارد شارژ بی‌سیم Qi سازگار هستند؛ اما سازگاری در مورد اپل واچ ۳ و جعبه‌ی جدید ایرپاد اپل هنوز تایید نشده است.

آزمایشاتی توسط وب‌سایت ژاپنی مک اوتاکارا در مورد ساعت هوشمند اپل با انواع مختلف پدهای شارژ بی‌سیم با استاندارد Qi انجام شده است. از جمله پدهایی که در جریان کنفرانس اپل در تاریخ دوازدهم سپتامبر معرفی شد، پد شارژ بی‌سیم محصول بلکین بود. اولین استفاده ی بی نتیجه ی این پد شارژ توسط نویسنده ی وب سایت مک اوتاکارا انجام شد که پس از آن اعلام شد وی موفق به شارژ کردن اپل واچ 3 به طور بی سیم نشده است. این نویسنده با محصولات یک برند کمتر شناخته‌شده موفق شده است ، ساعت اپل خود را شارژ کند.

هنوز لیستی از پدهایی که توانایی شارژ اپل واچ ۳ را دارند منتشر نشده است. کاربران علاقه مند می توانند نسل سوم ساعت اپل را با حداقل قیمت ۳۲۹ دلار از وب‌سایت این شرکت خریداری کنند.

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.