تصاویر و مشخصات فنی لپ تاپ تینک پد 25 فاش شد!

تصاویر و مشخصات فنی لپ تاپ تینک پد 25 فاش شد!

لنوو  اعلام کرد قصد معرفیThinkpad 25  به مناسبت بیست و پنجمین سال معرفی این دستگاه  را دارد.

کمپانی  IBMدر حدود بیست و پنج سال پیش از لپ‌تاپ‌های سری تینک‌پد رونمایی کرد که مشخصات آن شامل طراحی کلاسیک و بدنه‌ی مستحکم، و همچنین یک ترک‌پد قرمزرنگ در میانه‌ی صفحه کلید بود.

مجموعه ای از این سری لپ‌تاپ‌ها مشخصات ظاهری خود را در دنیای مدرن امروز حفظ کرده اند، و لنوو  به مناسبت بیست و پنجمین سال تولید این نوت‌بوک‌ها ، به‌عنوان خریدار برند تینک‌پد از  IBMقصد دارد ، نسخه‌ای جدید از این دستگاه با نام Thinkpad 25 را به مارکت معرفی کند. امروز راز تصاویر و مشخصات فنی این دستگاه فاش شده است.

بر طبق گزارشی که از وب‌سایت آلمانی WinFutureاعلام شده ، تینک‌پد 25 بر اساس مدل فعلی T470 طراحی شده است و شامل قطعاتی به نام های نمایشگر ۱۴ اینچی IPS با رزولوشن فول اچ‌دی، ترک‌پوینت قرمزرنگ، دکمه‌ی فیزیکی ThinkVantage، لوگوی رنگی تینک‌پد، پردازنده‌ی Core i7 اینتل، ۱۶ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD و همچنین پردازنده‌ی گرافیکی GeForce 940MX انویدیا می باشد.

این لپ‌تاپ به جهت پشتیبانی از شبکه LTE، به کلیه پورت‌های امروزی و مورد نیاز مجهز شده اند که می توان به پورت یواس‌بی نوع سی، تاندربولت ۳، سه پورت یواس‌بی معمولی، کارت‌خوان اس‌دی، پورت HDMI و اترنت اشاره کرد.

لنوو از حسگر اثرانگشت و وب‌ برای تهیه این لپ تاپ کم بهره گرفته است که برای پشتیبانی از ویندوز هلو استفاده می کند. با توجه به این ویژگی تشخیص چهره یا خواندن اثر انگشت برای ورود به ویندوز 10 فراهم می‌شود.

گفته می شود که دیوید هیل، نایب رئیس بخش طراحی لنوو، برای اولین بار حدود دو سال پیش از طرحی مشابه لپ تاپ تینک 25 لنوو رونمایی کرده است. احتمالا لپ تاپ های تینک 25 لنوو در ماه اکتبر در مراسم رسمی رونمایی شود.

 

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.