شرکت ماتریکس از ساعت هوشمند PowerWatch 2 رونمایی کرده کرده است.

ساعت پاورواچ 2

شرکت ماتریکس (Matrix) در نمایشگاه CES امسال که در لاس وگاس برپا شده است، از ساعت هوشمند خود به نام PowerWatch 2 رونمایی کرده کرده است.

ساعت هوشمند جدید ماتریکس نسخه دوم پاورواچ است که از ساعتی با صفحه نمایش سیاه و سفید حالا به صفحه نمایش ۱.۲ اینچی رنگی تحول یافته است.

ویژگی اصلی این ساعت هوشمند این است که با گرمای بدن و نور خورشید شارژ می‌شود و از این مهم‌تر این ساعت به شارژ با برق یا باتری نیز احتیاجی ندارد.

ساعت PowerWatch 2 همانند دیگر ساعت‌های هوشمند به GPS و سنسورهای حرکتی هم مجهز است.

مجتمع کامپیوتر پایتخت

پاورواچ ۲ ، ساعتی که با گرمای بدن شارژ می‌شود

این ساعت را نباید مثلا با ساعت‌های هوشمند دیگر مقایسه کنید. هیچ اپلیکیشن متفرقه‌ای را نمی‌توان روی آن دانلود و اجرا کرد.

همچنین این ساعت قابلیت تماس ندارد و هشدارهای آن هم محدود است.

با توجه به مدل شارژ ان صفحه نمایش LCD این ساعت همواره روشن است همچنین قابلیت ضد خش و ضد آب تا عمق ۲۰۰ متری را دارد.

یکی دیگر از قابلیت آن مانیتورینگ ضربان قلب است.

قیمت این ساعت ۱۹۹ دلار ( با حمایت از طرح آن در سایت indiegogo  است ) است. اما قیمت اصلی آن در بازار ۴۹۹ دلار خواهد بود و عرضه آن از همین امسال ۲۰۱۹ آغاز می‌شود

مجتمع کامپیوتر پایتخت

اگر شما هم اهل فن هستی و نظری در این خصوص داری همین الان یک فنجون قهوه تو دستته اهل تکنولوژی هستی یک ایرانی هستی از پراید بدت میاد حداقل یک بار به مجتمع کامپیوتر پایتخت اومدی اعتقاد داری ۲+۲=۴ میشه از اون کلش بازها هستی اعتقاد داری اول مرغ بوده بعد تخم مرغ پیاده روی رو دوست داری اهل دل هستی جوراب رنگی رو بیشتر دوست داری نشستی همه اش رو بخونی هنوز خرید حضوری رو به آنلاین ترجیح میدی پینت بال دوست داری فکر میکنی دلار باید ۱۰۰۰ تومن باشه رنگ صورتی چرک رو درک نمی‌کنی فکر میکنی میدونی چرا ۴۲؟ فکر میکنی باحالی و خیلی عشقی نظری داری که فکر میکنی باید مطرح بشه معتقدی استیک خوشمزه تره به سیاست کاری نداری منتظری این ها تموم بشه الان داری میخندی برف و بارون رو خیلی دوست داری میدونی صدای روباه چطوریه نگاه متفاوتی به مسائل داری در خصوص موضوع این خبر یک خط برای ما بنویس ;)

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.