نخستین هدست واقعیت ترکیبی مجیک لیپ تا دو ماه آینده عرضه می شود

هدست واقعیت ترکیبی

هدست واقعیت ترکیبی کمپانی مجیک لیپ بر پایه ی  محاسبات فضایی با نام  Magic Leap One ورژن Creator Edition تا قبل از پایان تابستان به بازار عرضه می شود. این کمپانی با اعلام این خبر هیجان علاقه مندان به تکنولوژی را برای استفاده از این محصول جالب بیش از پیش افزایش داد. گفته می شود که  این محصول قرار است منحصراً در خاک آمریکا توسط اپراتور AT&T عرضه شود.

هنوز تاریخ مشخصی برای رونمایی از این محصول اعلام نشده و حتی تا کنون قیمت این محصول پوشدنی هم گفته نشده و این کمپانی تنها اعلام کرده است که Magic Leap One از قیمتی در حد و اندازه سایر هدست های پرچمدار این شرکت برخوردار است.

اخیرا با اعلام خبر عرضه ی این محصول، کمپانی سازنده از برخی دیگر از ویژگی های هدست جدید خود رونمایی کرد. این گجت به پردازنده Tegra X2 کمپانی انویدیا مجهز می باشد. این هدست می تواند ژست های حرکتی دست کاربر  را تشخیص داده و بدون نیاز به پوشیدن انواع مختلف دستکش یا سنسور، حرکات دست را در دنیای مجازی خود شناسایی کند.

 Magic Leap One همچنین از قابلیت  اشتراک گذاری یک محتوا میان چند کاربر هدست برخوردار بوده، به طوری که چند نفر  همزمان قادرند یک بازی واقعیت افزوده را در یک محیط یکسان بازی کنند.

تا به حال هیچ ویدیو زنده ای از چگونگی عملکرد این هدست منتشر نشده و سوالات زیادی در این خصوص برای مخاطبان بی جواب مانده است و از  محدودیت های احتمالی آن از جمله میدان دید عملیاتیش اطلاعی در دسترس نیست.

مجتمع کامپیوتر پایتخت