سامسونگ فروش لپ‌ تاپ Galaxy Book S با پردازنده اسنپدراگون را آغاز کرد

سامسونگ اواخر تابستان امسال برای اولین‌بار لپ‌تاپ گلکسی بوک اس (Galaxy Book S) را معرفی کرد و اکنون آن را به بازار عرضه می‌کند.

لپ‌تاپ Galaxy Book S از پردازنده اسنپدراگون 8cx، رم ۸ گیگابایتی، ۲۵۶ /۵۱۲ گیگابایت حافظه با قابلیت ارتقا تا ۱ ترابایت، نمایشگر ۱۳/۳ اینچی با ۱۰ نقطه لمس هم‌زمان و LTE داخلی بهره می‌برد. گلکسی بوک اس با وزن ۰.۹۶ کیلوگرمی خود، از سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های ویندوزی است. همچنین پردازنده‌ی کم‌مصرف کوالکام باعث می‌شود تا این لپ‌تاپ سامسونگ تا ۲۳ ساعت عمر باتری در اختیار کاربر بگذارد.

لپ‌تاپ Galaxy Book S دارای سیستم صوتی سامسونگ با کیفیت استودیو است. این سیستم صوتی از اسپیکرهای ساخت شرکت AKG که اینک در مالکیت سامسونگ است بهره برده و از استاندارد صوتی دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند.

Galaxy Book S

این لپ‌تاپ حدودا ۵ ماه پیش معرفی شده بود اما هنوز برای خرید در دسترس مصرف‌کنندگان قرار نداشت و حتی شایعه شده که قرار است تولید و فروش آن لغو شود. در نهایت به‌تازگی گزارشی از عرضه‌ی این لپ‌تاپ گلکسی بوک اس منتشر شد و اکنون فروش این دستگاه در کره‌ی جنوبی آغاز شده است. اخیرا یک کاربر یوتیوب به‌نام TheUnlockr این دستگاه را از کره خریداری کرده و نظر خود را به اشتراک گذاشته است. در ادامه تجربیات منتشر شده از این کاربر را ارائه خواهیم کرد:

  • Galaxy Book S بسیار نازک و فوق‌العاده سبک است.
  • دکمه پاور به حسگر اثر انگشت مجهز شده که برای ورود به سیستم بسیار مناسب است.
  • اندازه‌ی صفحه‌کلید مناسب است.
  • نور پس‌زمینه‌ی کیبرد، قابل تنظیم و قابل کنترل نیست.
  • درایور تاچ‌پد مایکروسافت خوب است.
  • از هر دو درگاه USB-C می‌توان برای شارژ لپ‌تاپ استفاده کرد.
  • دارای پشتیبانی از سیم‌کارت‌های نانو به منظور استفاده از شبکه LTE و همچنین کارت خوان micro SD است.
  • عمر باتری ۱۴/۵ ساعت پخش ویدئو از یوتیوب را پشتیبانی می‌کند.
  • لپ‌تاپ گلکسی بوک اس عملکردی مشابه Surface Pro X دارد.

لپ‌تاپ Galaxy Book S در دو رنگ طلایی و خاکستری در دسترس خواهد بود. امیدواریم که سامسونگ این دستگاه را به بازارهای بیشتری عرضه کند. البته سامسونگ در نظر دارد تا این لپ‌تاپ را در ایالات متحده، کانادا، استرالیا، برزیل، انگلستان، سوئد، ایتالیا، آلمان، فرانسه، دانمارک، فنلاند و نروژ به‌فروش برساند.

منبع: www.zoomit.ir

اگر شما هم اهل فن هستی و نظری در این خصوص داری همین الان یک فنجون قهوه تو دستته اهل تکنولوژی هستی یک ایرانی هستی از پراید بدت میاد حداقل یک بار به مجتمع کامپیوتر پایتخت اومدی اعتقاد داری ۲+۲=۴ میشه از اون کلش بازها هستی اعتقاد داری اول مرغ بوده بعد تخم مرغ پیاده روی رو دوست داری اهل دل هستی جوراب رنگی رو بیشتر دوست داری نشستی همه اش رو بخونی هنوز خرید حضوری رو به آنلاین ترجیح میدی پینت بال دوست داری فکر میکنی دلار باید ۱۰۰۰ تومن باشه رنگ صورتی چرک رو درک نمی‌کنی فکر میکنی میدونی چرا ۴۲؟ فکر میکنی باحالی و خیلی عشقی نظری داری که فکر میکنی باید مطرح بشه معتقدی استیک خوشمزه تره به سیاست کاری نداری منتظری این ها تموم بشه الان داری میخندی برف و بارون رو خیلی دوست داری میدونی صدای روباه چطوریه نگاه متفاوتی به مسائل داری در خصوص موضوع این خبر یک خط برای ما بنویس ;)

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Galaxy Book S