آپدیت جدید اینستاگرام ارسال پست همزمان به چندین حساب را امکان‌پذیر کرد

آپدیت

به گزارش TechCrunch، قابلیت جدید اینستاگرام که با آپدیت نسخه IOs آن فراهم می‌شود، به کاربرانی که از چندین اکانت استفاده می‌کنند، اجازه می‌دهد پست‌های موردنظر خود را به‌صورت همزمان در تمام یا بخشی از این اکانت‌ها آپلود کنند. اگر چه امکان جابجایی میان حساب‌های کاربری مدت‌هاست که در اینستاگرام آسان‌تر شده، ولی هنوز راهکاری برای ارسال پست همزمان در چندین حساب وجود نداشت اما خوشبختانه این ویژگی نیز در حال اضافه شدن به این شبکه محبوب اجتماعیست.

با دریافت یک آپدیت، نسخه iOS اینستاگرام به قابلیتی مجهز شده که بتوان به سرعت یک پست واحد را در چندین حساب کاربری ارسال نمود. این قابلیت کار را برای اینفلوئنسرها و افرادی که فالوئرهای بالایی دارند بسیار راحتتر می‌کند زیرا می‌توانند در آن واحد یک پست مشخص را در چندین حساب کاربری ارسال کنند.

مجتمع کامپیوتر پایتخت

نحوه استفاده از قابلیت ایجاد پست هم‌زمان

برای بهره‌گیری از این مشخصه، بعد از انتخاب ویدیو یا عکس موردنظر، در بخش کپشن و تگ‌ها، می‌توانید بخش جدیدی به نام Post to Other Accounts مشاهده کنید و فقط با فشردن یک دکمه برای هرکدام از اکانت‌ها، پست موردنظر خود را به‌صورت همزمان روانه‌ی چندین اکانت مختلف کنید.

قابلیت یادشده در حال حاضر برای اپلیکیشن iOS اینستاگرام عرضه شده که می‌توانید آخرین نسخه آن را همین حالا از اپ استور دریافت کنید. متأسفانه هنوز مشخص نشده که آیا این قابلیت برای نسخه اندروید هم منتشر می‌شود یا خیر.

لازم به ذکر است، طی سال‌های اخیر شایعاتی مبنی بر افزوده شدن قابلیت به اشتراک گذاشتن پست دیگران (Regram) به این شبکه اجتماعی منتشر شده اما اینستاگرام بارها اعلام کرده که قصد کار روی چنین قابلیتی را ندارد. مدیرهای اینستاگرام گفته بودند که در گذشته بحث‌هایی پیرامون این قابلیت صورت گرفته اما کوین سستروم، مدیر عامل سابق این شرکت، در سال ۲۰۱۷ به Wired گفت که تصمیم به اضافه کردن چنین قابلیتی باید با تمرکز شرکت بر اصالت و ارتباطات کاربران همراه باشد.

مجتمع کامپیوتر پایتخت

اگر شما هم اهل فن هستی و نظری در این خصوص داری همین الان یک فنجون قهوه تو دستته اهل تکنولوژی هستی یک ایرانی هستی از پراید بدت میاد حداقل یک بار به مجتمع کامپیوتر پایتخت اومدی اعتقاد داری ۲+۲=۴ میشه از اون کلش بازها هستی اعتقاد داری اول مرغ بوده بعد تخم مرغ پیاده روی رو دوست داری اهل دل هستی جوراب رنگی رو بیشتر دوست داری نشستی همه اش رو بخونی هنوز خرید حضوری رو به آنلاین ترجیح میدی پینت بال دوست داری فکر میکنی دلار باید ۱۰۰۰ تومن باشه رنگ صورتی چرک رو درک نمی‌کنی فکر میکنی میدونی چرا ۴۲؟ فکر میکنی باحالی و خیلی عشقی نظری داری که فکر میکنی باید مطرح بشه معتقدی استیک خوشمزه تره به سیاست کاری نداری منتظری این ها تموم بشه الان داری میخندی برف و بارون رو خیلی دوست داری میدونی صدای روباه چطوریه نگاه متفاوتی به مسائل داری در خصوص موضوع این خبر یک خط برای ما بنویس ;)

1 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.