اینستاگرام و قابلیت برقراری مکالمه ویدیویی و صوتی آنلاین

اینستاگرام و قابلیت برقراری مکالمه ویدیویی و صوتی آنلاین

همانطور که از پیش هم صحبت هایی در این خصوص مطرح شده بود، سر انجام اینستاگرام از قابلیت مکالمه ویدیویی در این برنامه رونمایی کرد. با بهره گیری از این امکان جدید کاربران می توانند در دایرکت به طور همزمان با ۴ نفر مکالمه ویدیویی داشته باشند.

از هم اکنون در قسمت دایرکت اینستاگرام و در صفحه‌ی چت‌ها  آیکون دوربین اضافه شده که کاربران با انتخاب این گزینه می توانند با افراد دیگر تا تعداد 4 نفر همزمان مکالمه ویدیویی و یا صوتی داشته باشند. برای استفاده از این امکانات ابتدا از به روز بودن برنامه ی خود اطمینان پیدا کرده و پس بروزرسانی ورژن جدید شما با لمس کردن آیکون دوربین می توانید تماس ویدیویی را آغاز نمایید.

به صورت پیشفرض با انتخاب آیکون دوربین تماس ویدیویی برقرار می شود اما اگر شما قصد استفاده از این امکان را نداشته باشید می توانید به سادگی با لمس آیکون دوربین در صفحه تماس، آن را غیر فعال نمایید.

لازم به ذکراست که بخش اکسپلور  نیز از این پس شاهد تغییرات کوچکی خواهد بود و نوار اضافه شده به بالای این صفحه به کاربران اجازه می دهد تا پست های این برنامه را با توجه به علاقه ی خود ازقسمت دسته بندی موضوعی انتخاب نمایند. علاوه بر آن افکت های جدید دیگری هم به بخش دوربین این اپلیکیشن اضافه شده است.

امکانات و قابلیت های نامبرده شده رسما به این برنامه افزوده شده اند اما تا برای تمامی کاربران فعال شوند ممکن است نیاز به زمان داشته باشد. پس اگر هنوز نمیتوانید از آن ها استفاده نمایید نگران نباشد و فقط چند ساعتی صبر کنید.

مجتمع کامپیوتر پایتخت