گوگل به وسیله reCAPTCHA کاربران موبایل را از بات ها جدا می کند

گوگل اعلام داشت تغییرات جدیدی در نسخه اندرویدreCAPTCHA صورت داده که با توجه به آن این سیستم می تواند کاربران گوشی های موبایل را به صورت خودکار از بات ها تشخیص دهد . reCAPTCHA آن طور که می دانید به صورت یک معما به هم ریخته یا انتخاب تصاویری که خیابان روی آن ها درج شده می باشد .

در سیستم reCAPTCHA باید یک تصویر خاص که نام آن ذکر شده از بین تصاویر نشان دهید و بعد گزینه I’m not a robot را کلیک کنید . آنچه که در نسخه جدید reCAPTCHA با آن روبه رو هستیم کار کاربران موبایل را راحتتر کرد این بدان معناس که در نسخه جدید در صورتی که به سایتی مراجعه کنید برای شناسایی کاربر واقعی خود سیستم بصورت خودکار عمل می کند . گوگل این امر را به جهت دشواری تایید هویت واقعی در صفحه کوچک موبایل گوگل باسیستم جدید هویت واقعی کاربران موبایل را آسان تر کرد . reCAPTCHA سیستمی است که به وسیله آن تلاش شده ربات بودن یا هویت واقعی کاربر بدون دخالت آن شناسایی شود در تکنولوژی ذکر شده مواردی چون آی پی د چگونگی تعامل کاربر با وب سایت ارزیابی می شود . API اندروید reCAPTCHA که قسمتی از گوگل پلی بحساب می آید در حال حاضر به SafetyNet اضافه شده است تا ریسک های امنیتی را کاهش دهد .
گوگل اعلام داشته در تلاش است تا نسخه ی آی او اس این API را انتشار دهد . به زودی این تغییرات برای کاربرای سیستم عامل iOS مشاهده خواهد شد ‌.

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.