گلکسی اس 22 سامسونگ در دو نسخه عرضه می شود

گلکسی اس 22 سامسونگ در دو نسخه عرضه می شود

سامسونگ گلکسی اس 22 هم‌چون نسل‌های قبلی این سری پرچم‌دار در دو نسخه جداگانه روانه بازار می‌شود. یک نسخه به تراشه اکسینوس 2200 و دیگری به تراشه اسنپدراگون 888 مجهز است. البته تراشه دوم تا اواخر سال جاری میلادی به صورت رسمی رونمایی نخواهد شد و نام آن نیز به صورت قطعی مشخص نشده است. Max Weinbach، خبرنگار فعال در حوزه تکنولوژی اعلام کرده است که مدل‌های سری گلکسی اس 22 با دو تراشه مختلف عرضه می‌شوند.

 این سنت سال‌هاست که توسط سامسونگ رعایت می‌شود که در برخی موارد نیز موجب ناخوشنودی کاربران می‌شود. با این حال سامسونگ هرساله با معرفی یک نسل جدید از تراشه‌های اکسینوس تلاش می‌کند قدرتی برابر یا محصولات کوالکام را ارایه دهد.

مکس البته به این موضوع اشاره‌ای نکرده است که تقسیم‌بندی محصولات سامسونگ برپایه منطقه عرضه گوشی خواهد بود یا خیر. اما این خبر در صورت واقعی بودن یک ریسک بالقوه را برای سامسونگ نشان می‌دهد. این غول کره‌ای پیش‌تر اعتراف کرده بود که اکسینوس 990 یک فاجعه بوده است! با این‌حال تراشه گلکسی اس 22 ممکن است به لطف قابلیت رهگیری پرتو برای اولین‌بار از اسنپدراگون کوالکام پیشی بگیرد.

با توجه به کمبود تراشه در سطح جهان، انتظار می‌رود که سامسونگ هم‌چنان همان رویه سال‌های قبل را ادامه دهد. با این حال هنوز چند ماه تا معرفی رسمی سری گلکسی اس 22 زمان باقی مانده است و این نوع خبرها می‌توانند تنها یک شایعه باشند و هیچگاه در حقیقت شاهد رخ دادن آن نباشیم.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.