اومن-ایکس-کامپکت-دسکتاپ

کامپیوتر جدید اچ پی اومن ایکس کامپکت دسکتاپ می باشد

اومن ایکس کامپکت دسکتاپ نام کامپیوتر جدید اچ پی می باشد که طوری طراحی شده است که به صورت کوله پشتی یا دسکتاپ مورد استفاده قرار گیرد .

امن ایکس کامپکت نیز کامپیوتری کوله ای بود که توسط اچ پی طراحی و ارائه شد ولی فروش خوبی نداشت که دلیل آن را می توان استقبال کم از واقعیت مجازی دانست .
اما درحال حاضر اچ پی برای نسل جدید این نسخه از کامپیوتر با تغییراتی روبه رو شده است . در این نسخه کامپیوتر رومیزی را میبینیم که توانایی استفاده به صورت کوله را نیز دارد . کامپیوتر جدید اچ پی در اواخر ماه جولای روانه بازار جهانی می شود .قیمت این محصول ۲۴۹۹ دلار می باشد
در کامپیوتر اومن ایکس کامپکت دسکتاپ از پردازنده چهار هسته‌ای نسل هفتمی Core i7 اینتل، ۱۶ گیگابایت حافظه رم DDR4، کارت گرافیک اورکلاک‌ شده‌ی GTX 1080 و یک حافظه SSD یک ترابایتی PCIe استفاده شده است .

کامپیوتر جدید اچ پی ، مجهز به ۴ درگاه USB نوع A و یک درگاه USB 3.1 نوع C می باشد . جک‌های هدفون و میکروفون ۳.۵ میلی‌متری، درگاه HDMI 2.0، مینی دیسپلی‌پورت و یک درگاه پاور هدست واقعیت مجازی وایو نیز در کامپیوتر جدید اچ پی استفاده شده است تا استفاده از هدست واقعیت مجازی تا حد ممکن آسان‌تر شود. و همچنین در کامپیوتر نام برده شدا یک دک درنظر گرفته شده است که امکان آن را به کامپیوتر می دهد تا آن را بصورت رومیزی استفاده شود . ۵ درگاه USB نوع A ، یک درگاه USB نوع C ، یک درگاه HDMi 2.0 و یک درگاه دیسپلی پورت اضافه در درک قرار داده شده است .
تنها با پرداخت ۵۹۹ دلار شما صاحب یک کوله مخصوص می شوید که دارای ۴باتری ،دک شارژ باتری و کابل اتصال هدست واقعیت مجازی وایو است . کامپیوتر جدید اچ پی با طراحی خاصی که دارد توانایی استفاده بصورت کوله یا دسکتاپ را نیز دارد که در کوله پشتی آن شما ۴ باتری دارید که هرکدام از آنها ظرفیت ۷۳ وات ساعت و همچنین از رابط های اتصال گرم نیز بهره برده است . این بدان معناس که شما نیازی به خاموش کردن کامپیوتر برای اتصال وسایل دارای حافظه ندارید .
شمامی توانید با شارژ کامل دو باتری به مدت یک ساعت از این کامپیوتر بهره ببرید .شارژر نیز در این فاصله زمانی می تواند به شارژ دو باتری دیگر خواهد پرداخت .

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.