نرخ دلار از مرز ۵۴۰۰ تومان عبور کرد !

dollar to euro-1

نرخ دلار از مرز ۵۴۰۰ تومان عبور کرد !

نرخ دلار هم اکنون با تحولات جدیدی روبرو شده است، به شکلی که قیمت آن نسبت به روز گذشته جهش تقریبی ۳۰۰ تومانی داشته و از ۵۴۰۰ تومان عبور کرده است. همچنین قیمت سکه نیز به یک میلیون و ۸۳۰ هزار تومان رسیده است.

البته قیمت های دلار و یورو روی تابلوی اعلان قیمت‌ صرافی‌ها ارقام دیگری را نشان می دهد و با رقم حقیقی آن که در میان دلالان به فروش می رسد متفاوت است. با این وجود تعدادی از صرافی ها به طور محدود فروش دلار و یورو دارند و دلار را با نرخ ۵۴۸۰ تومان و یورو را با قیمت ۶۵۰۰ تومان عرضه می‌کنند.

از طرفی قیمت سکه نیز همان طور که انتظار می رفت با جهش دیگری روبرو شد و به یک میلیون و ۸۳۰ هزار تومان رسید. قیمت فروش نیم سکه نیز ۸۸۰ هزار تومان و ربع سکه ۵۸۰ هزار تومان می باشد.

همچنین صرافی هایی که فروش دلار و یورو ندارند، در خصوص دیگر ارزها مشکلی نداشته و همچنان به خرید و فروش ادامه می دهند.

تا ساعت انتشار این گزارش، براساس آنچه روی تابلوی اعلان صرافی‌ها درج شده‌ است، دلار ۵۴۵۰ تومان خریداری و ۵۷۰۰ تومان قیمت فروش آن ثبت شده است. همچنین یورو ۶۴۸۵ تومان قیمت خرید دارد و ۶۶۳۰ تومان قیمت فروشش ثبت شده است. اما همان‌طور که اشاره شد این قیمت‌ها با نرخ‌های واقعی در بازار تفاوت معناداری دارد و قیمت‌های فروش بالاتر از این میزان است.

مجتمع کامپیوتر پایتخت