اپل امروز نسخه قرمز آیفون 8 و 8 پلاس را معرفی خواهد کرد

iphone 8 plus red.jpg

اپل امروز نسخه قرمز آیفون 8 و 8 پلاس را معرفی خواهد کرد

طبق اطلاعات بدست آمده از ویرجین موبایل، اپل تصمیم دارد امروز، یعنی دوشنبه 9 آوریل نسخه قرمز رنگ آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس را که نسل جدید گوشی های هوشمند این شرکت می باشند، معرفی و روانه بازار کند.

طبق سند داخلی فاش‌شده توسط ویرجین موبایل و به نقل از AppleInsider، اپل تصمیم به رونمایی از محصولات جدید سری REDا(PRODUCT) را در روز دوشنبه 9 آوریل دارد و طبق این اخبار قرار است همزمان با معرفی این محصولات، پیش‌فروش آیفون‌های جدید نیز به‌ سرعت آغاز شود. همچنین باید گفت که عرضه‌ی این گوشی‌ها، تا آخر ماه میلادی طول خواهد کشید.

همچنین این شرکت نسخه‌ی قرمزرنگ آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را روز سه‌شنبه معرفی کرد و خرده فروشی آن از روز جمعه شروع شد. تولید نسخه‌ی قرمز آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس از سپتامبر سال ۲۰۱۷ متوقف شده است که دلیل آن نیز معرفی آیفون ۱۰، آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس می باشد.

بسیاری بر این باورند که فرایند تولید آیفون ۱۰ قرمز از آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس به دلیل فریم استیل در آیفون ۱۰، بیشتر به طول خواهد انجامید. زیرا بر خلاف آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس که لبه‌های آلومینیومی دارند، آیفون ۱۰ از استیل ضد زنگ بهرمند است که همین موضوع رنگ کردن آن را بسیار سخت تر خواهد کرد.

این شرکت در سال پیش برای ریشه کن کردن بیماری‌هایی چون ایدز، مالاریا و سل، مبلغی نزدیک به ۳۰ میلیون دلار جمع آوری کرد و در مجموع موفق شد از طریق فروش محصولات RED در کنار کمپین‌های ارائه‌شده در اپ‌استور، ۱۶۰ میلیون دلار به بنیاد‌های خیریه کمک کند.

مجتمع کامپیوتر پایتخت