مشخصات کامل گوشی ردمی نوت 11 4G لو رفت

مشخصات کامل گوشی ردمی نوت 11 4G لو رفت

کمپانی شیائومی چند ماه قبل سری ردمی نوت 11 را در بازار چین عرضه کرد. با این‌حال مدل‌های مذکور هنوز در بازارهای جهانی عرضه نشده‌اند. بر اساس گمانه‌زنی‌ها، سری ردمی نوت 11 در بازارهای جهانی از ویژگی‌هایی کاملا متفاوت برخوردار خواهد بود. در واقع اکنون مدرک بزرگی برای اثبات این ادعا به‌دست آمده است. ردمی نوت 11 4G در کشور چین موجود نبوده و این هندست به‌زودی در بازارهای جهانی و هندوستان عرضه خواهد شد.

شیائومی در تدارک رونمایی از این هندست‌ها برای بازارهای جهانی طی روز 26 ژانویه (6 بهمن ماه) است. مطابق پیش‌بینی‌ها فهرست مشخصات کامل ردمی نوت 11 4G چند روز پیش از عرضه این هندست منتشر شده است. در ادامه بدون هرگونه حاشیه‌پردازی به سراغ بررسی مشخصات این اسمارت‌فون خاص می‌رویم:

فهرست مشخصات کامل هندست توسط یک خبرچین بسیار معتبر با نام Yogesh Brar منتشر شده است. به گفته وی ردمی نوت 11 4G مجهز به تراشه هلیو G96 ساخت شرکت مدیاتک خواهد بود. بی‌تردید چنین واقعیتی موجب ناامیدی بسیاری از کاربران خواهد شد. از این گذشته تراشه هلیو G96 اساسا مدل بازبینی شده چیپست هلیو G95 به‌شمار رفته و به منظور پشتیبانی از نمایشگرهایی با نرخ نوسازی بالاتر و دوربین‌های قدرتمندتر صرفا بهینه‌سازی‌هایی روی آن انجام شده است.

با این‌حال تراشه مذکور علیرغم معماری قدیمی 12 نانومتری خود کماکان یک گزینه مناسب به‌شمار رفته و استفاده از آن با توجه به بازه قیمتی مورد نظر شیائومی احتمالا منطقی به‌نظر می‌رسد. این هندست مجهز به پردازنده گرافیکی Mali-G57 بوده و در مدل‌هایی با 6 یا 8 گیگابایت رم LPDDR4X روانه بازار می‌شود. همچنین این مدل‌ها به‌ترتیب مجهز به 64 و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی خواهند بود.

ردمی نوت 11 4G مجهز به یک نمایشگر 6.6 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. همان‌طور که ملاحظه می‌کنید؛ شیائومی حتی برای ارزان‌ترین عضو این خانواده نیز از نمایشگرهای محبوب آمولد بهره خواهد برد. این نمایشگر دارای یک حفره کروی‌شکل در قسمت مرکزی جهت استقرار دوربین سلفی خواهد بود. دوربین جلویی گوشی مجهز به یک سنسور 16 مگاپیکسلی جهت ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی است. پیکره‌بندی دوربین اصلی در پنل پشتی دستگاه نیز شامل سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی خواهد بود.

در کنار این دوربین چشمگیر از یک سنسور 8 مگاپیکسلی و 2 حسگر کمکی 2 مگاپیکسلی نیز استفاده خواهد شد. این هندست مجهز به رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 11 بوده و این موضوع احتمالا از نظر برخی کاربران ناامیدکننده خواهد بود. با این‌حال بر اساس پیش‌بینی‌ها به‌روزرسانی اندروید 12 برای این هندست طی ماه‌های آتی منتشر خواهد شد.

انرژی مورد نیاز گوشی توسط یک باتری غول‌پیکر 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی تامین می‌شود. عملکرد درخشان ردمی نوت 11 4G در اینجا آشکار می‌شود. این هندست میان‌رده شیائومی به‌همراه یک باتری با ظرفیت بسیار مناسب و فناوری شارژ با سرعت کاملا مطلوب در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.