رویت شدن گوشی Galaxy F23 در گیک بنچ

رویت شدن گوشی Galaxy F23 در گیک بنچ

در حالی سامسونگ معرفی پرچم‌داران سری S22 و همچنین میان رده‌ای مانند گلکسی A53 را در برنامه دارد، به تازگی گوشی Galaxy F23 در پلتفرم گیک‌بنچ مشاهده شده و بخشی از مشخصات آن افشا شده است.

این گوشی هوشمند با شماره مدل SM-E236B بر اساس برخی شایعات، احتمال دارد به عنوان گلکسی M23 نیز به بازار راه پیدا نماید. گوشی گلکسی F23 در گیک‌بنچ با سیستم عامل اندروید 12 دیده شده و در تست تک‌ هسته‌ای امتیاز 640 را به دست آورده است. امتیاز این گوشی در تست چند هسته‌ای نیز 1820 گزارش شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی Galaxy F23 از یک پردازنده هشت هسته‌ای کوالکام با اسم رمز lito برخوردار شده که در اینجا می‌توان نتیجه گرفت که به احتمال زیاد تراشه Snapdragon 750G خواهد بود. این تراشه همچنین از پردازنده گرافیکی Adreno 619 استفاده می‌کند. در کنار تراشه نیز به احتمال زیاد بسته به منطقه عرضه، حداکثر 6 گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته شده است.

در نظر داشته باشید که هنوز اطلاعات دیگری از این گوشی منتشر نشده و احتمالاً در روزهای آینده اطلاعات بیشتری به بیرون درز خواهند کرد. باید به این نکته اشاره کنیم که گوشی گلکسی F22 نیز در برخی بازارها با نام M22 معرفی شد و احتمال دارد گلکسی F23 نیز در برخی مناطق با نام M23 رونمایی شود.

گوشی گلکسی F22 یک گوشی ارزان قیمت بود که از یک نمایشگر 6.4 اینچی با نرخ بروزرسانی 90 هرتزی بهره می‌برد. در بخش پردازشی آن نیز از تراشه Helio G80 استفاده شده بود. در کنار این تراشه نیز نسخه‌های دارای 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم و حداکثر 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.