شیائومی نوت بوک ایر جدید با رم 8 گیگابایتی معرفی شد

شیائومی نوت بوک ایر جدید با رم 8 گیگابایتی معرفی شد

اطلاعات جدیدی مبنی بر وجود رم ۸ گیگابایتی در لپ تاپ جدید شیائومی موسوم به نوت بوک ایر۲ منتشر شده است . تصاویر و مشخصات فنی لپ تاپ مذکور توسط یک منبع چینی فاش شده است .

آنچه به نظر می رسد محصول موردنظر دارای نمایشگر ۱۳.۳ اینچی از نوع آی پی اس دی می باشد و دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل صفحه نمایش است انتظار می رود این نوت بوک یک لپ تاپ کامپکت باشد .
می نوت بوک ۲ دارای ابعاد ۳۰۹.۶ در ۲۱۰.۹ در۱۴.۸ میلی متر و وزن آن ۱.۵ کیلوگرم می باشد . پردازنده موجود در این لپ تاپ i5-7200U اینتل خواهدبود و وجود حافظه ۸ گیگابایتی از نوع دی دی آر ۴ خواهد داشت .
در این لپ تاپ شاهد کارت گرافیک جداگانه انویدیا جی فورس ام ایکس ۱۵۰ هستیم همچنین اشاره شده است این لپ تاپ از راه های مختلف ارتباطی پشتیبانی می کند . و وجود پشتیبانی این لپ تاپ از بلوتوث ۴.۰ ذکر شده است . همچنین گفته شده این لپ تاپ از ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی اس اس دی و یک باتری چهارسلولی لیتیوم-یونی بهره برده است اما هنوز از میزان ساعتی که پس از هربار شارژ از این لپ تاپ می توان استفاده کرد منتشر نشده است اما احتمال می رود عمرباتری نوت بوک ایر ، ۶ساعت می باشد .
وجود سنسور اثر انگشت در لبه های سمت راست بالا تاچ پد نیز توسط این منبع اعلام شده است . و گفته شده نوت بوک ایر مجهز به یک صفحه کلید کامل QWERTY می باشد . این کمپانی قصد دارد چند مدل از این لپ تاپ را راهی بازار کند که قیمت پایه این نوت بوک ایرها نزدیک به ۷۳۵ دلار می باشد طبق اخرین گزارشات تاریخ رونمایی این لپ تاپ ۱۲ ژوئن می باشد هنوز تاریخ عرضه این محصول اعلام نشده است .

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.