sony xperia

در نمایشگاه IFA 2017 سه گوشی جدید سونی معرفی خواهند شد

از نشریه‌ی آنلاین اندروید پیت  گزارش شده است که  احتمال دارد کمپانی سونی در رویداد IFA 2017  برلین از سه گوشی هوشمند جدید رونمایی کند.

یکی از این گوشی‌های جدید، سونی اکسپریا ایکس ۱ نام دارد. با توجه به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ طبیعتا این دستگاه یک گوشی میان‌رده محسوب می‌شود.و احتمالا دوربین پشتی این گوشی ۱۹‌ مگاپیکسلی و از نوع موشن‌آی می باشد.این دوربین امکان ثبت فیلم‌های حرکت آهسته را با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین این گوشی به ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و یک باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

و اما دومین گوشی سونی اکسپریا ایکس‌زد ۱ نام دارد.این محصول در واقع مدل کوچک‌تر گوشی پرچم‌دار کنونی سونی یعنی اکسپریا ایکس‌زد پریمیوم خواهد بود. این گوشی جدید به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز خواهد شد. در حال حاضر این پردازنده، جدیدترین تراشه‌ی پرچم‌دار کوالکام است. این محصول نیز از یک دوربین پشتی ۱۹ مگاپیکسلی موشن‌آی و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره خواهد برد همچنین به یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد شد.

در هر صورت این گوشی هوشمند به نمایشگری با کیفیت 4K مجهز نخواهد شد در نتیجه سونی تصمیم گرفته است از یک صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی با کیفیت فول اچ‌دی در این دستگاه بهره ببرد.

محصول سوم سونی، اکسپریا ایکس‌زد ۱ کامپکت نام دارد. این گوشی نیز از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ بهره می‌برد و دوربین پشتی آن ۱۹ مگاپیکسلی و از نوع موشن‌آی خواهد بود. همچنین حافظه رم این دستگاه ۴ گیگابایت در نظر گرفته شده است. همچنین با نمایشگر ۴.۸ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی عرضه می شود. اما ظرفیت باتری آن به علت بدنه ی کوچکش به ۲۸۰۰ میلی‌ آمپر ساعت کاهش داده شده است.

همچنین طبق شایعات احتمالا قیمت این گوشی ها بین 750 تا 850 دلار می باشد

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.