تاریخ عرضه رابط کاربری MIUI 13 افشا شد

تاریخ عرضه رابط کاربری MIUI 13 افشا شد

به تازگی گزارشی منتشر شده که شیائومی قصد دارد رابط کاربری MIUI 13 را در آینده‌ای نزدیک، ابتدا برای دو گوشی هوشمند پرچم‌دار خود منتشر کند. تاکنون شایعات مختلفی پیرامون انتشار رابط کاربری MIUI 13 منتشر شده و گمانه‌زنی‌های مختلفی برای عرضه آن در نظر گرفته شده که در آخرین آنها ۲۵ آذر به عنوان تاریخ انتشار تعیین شده است.

امروز اما گزارشی منتشر شده که آپدیت MIUI 13 احتمالاً در تاریخ (28 دسامبر) 7 دی ۱۴۰۰ ارایه شود. در ادامه این گزارش آمده که سری Mi 11 و Redmi K40 اولین دستگاه هایی هستند که در همان روز آپدیت می‌شوند. البته نمی‌توان به طور قطعی در این مورد نظر داد، اما انتخاب این تاریخ از آن جهت حائز اهمیت است که شیائومی MIUI 12.5 را سال گذشته در همان روز عرضه کرده است.

در ادامه این گزارش آمده است که هر دو بیلد پایدار و بتا رابط کاربری MIUI 13 در همان روز معرفی خواهند شد و شیائومی در واقع در حال آزمایش بیلدهای پایدار MIUI 13 در این چند وقت بوده است. علاوه بر این برخی منابع، اطلاعاتی را از سرورهای شیائومی بدست آورده‌اند که نشان می‌دهد رابط کاربری MIUI 13 با نسخه V13.0.1.0  برای گوشی‌های سری Mi 11 و Redmi K40 آماده شده است. این بیلدها احتمالاً در تاریخ (28 دسامبر) ۷ دی ۱۴۰۰ منتشر خواهند شد.

دستگاه‌هایی که گفته شده در این تاریخ آپدیت MIUI 13 پایدار را دریافت خواهند کرد شامل موارد زیر است:

Xiaomi Mi 11 Ultra
Mi 11
Redmi K40 Pro
Redmi K40 Pro+
احتمال دارد گوشی‌های دیگری مانند شیائومی می ۱۰ اس، می 11 لایت 5 جی، می میکس 4، ردمی کی 40، ردمی کی 40 گیمینگ و ردمی نوت 10 پرو 5G در همان روز آپدیت شوند.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.