انتشار آپدیت MIUI 12.5 Enhanced Edition برای پوکو ایکس 3 پرو

انتشار آپدیت MIUI 12.5 Enhanced Edition برای پوکو ایکس 3 پرو

ظاهراً شیائومی تصمیم گرفته با عرضه بروزرسانی MIUI 12.5 Enhanced Edition برای سایر گوشی‌های باقی‌مانده پرونده این آپدیت را قبل از پایان سال جاری میلادی ببندد. گوشی پوکو X3 Pro هم جدیدترین محصول این شرکت است که به رابط کاربری جدید آپدیت می‌شود.

حدود چند ماه پیش بود که شیائومی نسخه‌ جدید رابط کاربری خود را با عنوان نسخه‌ بهبود یافته MIUI 12.5 و با نام MIUI 12.5 Enhanced Edition معرفی کرد و پس از آن هم فهرستی از گوشی‌های واجد شرایط را منتشر کرد.

حالا به نظر می‌رسد این شرکت تصمیم گرفته تا قبل از آغاز سال جدید میلادی فرآیند انتشار این آپدیت را برای گوشی‌های هدف به اتمام برساند. به تازگی هم این بروزرسانی برای گوشی‌ محبوب و ارزان قیمت Poco X3 Pro عرضه شده و هم‌اکنون کاربران این محصولات می‌توانند از جدیدترین رابط کاربری شیائومی بهره‌مند شوند.

هر چند شیائومی به زودی از رابط کاربری MIUI 13 رونمایی می‌کند اما هنوز چندین محصول واجد شرایط دریافت بروزرسانی MIUI 12.5 Enhanced Edition باقی‌مانده‌اند که هنوز به این آپدیت دسترسی نیافته‌اند. در همین راستا هم‌اکنون بروزرسانی MIUI 12.5 Enhanced Edition با شماره ساخت V12.5.7.0.RJUMIXM برای نسخه‌ گلوبال گوشی پوکو ایکس 3 پرو منتشر شده است و کاربران این محصول در صورت عدم دریافت این آپدیت به صورت خودکار می‌توانند برای ارتقا سیستم نرم افزاری گوشی خود به صورت دستی اقدام کنند.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.