اپل در سال 2022 آیفون 14 مینی عرضه نمی کند

اپل در سال 2022 آیفون 14 مینی عرضه نمی کند

تولید آیفون 12 مینی، خبری فوق‌العاده برای علاقه‌مندان به گوشی‌های کوچک و کامپکت بود اما این مدل، نتوانست فروش بسیار خوبی را تجربه کند. با این که اپل امسال هم آیفون 13 مینی را معرفی کرده، اما به نظر می‌رسد اپل از فروش گوشی‌های مینی خود چندان راضی نیست و ممکن است سال آینده، آیفون 14 مکس جایگزین آیفون 14 مینی شود.

پس از مدتی کوتاه، قرار است طرفداران گوشی‌ آیفون مینی اپل نیز به سرنوشت هواداران سری گلکسی نوت سامسونگ دچار شوند و سری گوشی‌های مورد علاقه‌شان دیگر تولید نشوند. سال گذشته، گوشی آیفون 12 پرو مکس توانست فروش بهتری را تجربه کند؛ این مدل که اندازه‌ای بزرگ‌تر و قیمتی گران‌تر داشت، توانست آز آیفون 12 مینی با قیمت کمتر و اندازه کوچک‌تر فروش بهتری داشته باشد.

حالا طبق آخرین شنیده‌ها، اپل می‌خواهد یک گوشی دیگر را به سری گوشی‌های آیفون اضافه کند که با پسوند مکس شناخته خواهد شد. ظاهرا این مدل، با قیمتی پایین‌تر از نسخه پرو مکس اما با نمایشگری بزرگ‌تر روانه بازار خواهد شد. اما ممکن است آیفون 14 مکس اپل، از برخی از ویژگی‌های نسخه پرو برخوردار نشود. در واقع آیفون 14 و آیفون 14 مکس گوشی‌های ارزان‌تر اما با همان ابعاد آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس خواهند بود.

احتمالا آیفون 14 مکس اپل به نمایشگری 6.7 اینچی که مشابه نسخه پرو مکس خواهد بود مجهز می‌شود. اما به احتمال زیاد، در زمینه سخت‌افزاری مانند نسخه پایه آیفون 14 اپل باشد. آیفون 13 مینی در مقایسه با دیگر گوشی‌های هم‌رده در بازار، فروش خوبی را تجربه کرد اما از نظر اپل، این محصول سوددهی مورد نظر را نداشته است. پس به نظر می‌رسد اپل، سال آینده دیگر نسخه مینی آیفون را معرفی نکند. اما این به معنای پایان کار گوشی‌های آیفون با اندازه نمایشگر کمتر از 6 اینچ نیست.

آیفون هنوز برنامه‌های زیادی برای معرفی نسل بعدی گوشی‌های آیفون SE دارد و احتمالا این گوشی، از نمایشگری کوچک‌تر و سخت‌افزاری ضعیف‌تر در مقایسه با آیفون‌های جدید بهره ببرد. در هر حال با توجه به شایعات، در صورتی که شما هم طرفدار گوشی‌ آیفون 12 مینی و آیفون 13 مینی هستید، بهتر است این مدل‌ها را خریداری کنید چون احتمالا در سال 2022، خبری از آیفون 14 مینی نباشد.

منبع 

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.