انتشار تصویر رندر پیکسل فولد گوگل

انتشار تصویر رندر پیکسل فولد گوگل

 چیزی به رونمایی گوگل از گوشی‌های سری پیکسل 6 نمانده و اندروید 12 نیز بزودی به دنیای موبایل راه پیدا خواهد کرد. با این حال به نظر می‌رسد که کار گوگل در سال 2021 هنوز به پایان نرسیده باشد و این کمپانی بخواهد اولین گوشی تاشوی خود را نیز تا انتهای سال 2021 میلادی به بازار بفرستد.

این گوشی که به احتمال زیاد Google Pixel Fold نام خواهد گرفت، از یک نمایشگر قابل انعطاف که به سمت داخل تا می‌شود برخوردار بوده و حال برخی طراحان بر اساس پتنت‌های گوگل و زبان طراحی این شرکت برای پیکسل 6، اولین رندرهای سه بعدی احتمالی مربوط به این گوشی را ساخته‌اند که ایده خوبی در مورد آن به ما خواهد داد.رندرهای منتشر شده به ما می‌گویند که گوشی پیکسل فولد شباهت بسیاری به گلکسی Z فولدهای سامسونگ خواهد داشت و دوربین سلفی در بالا و سمت چپ نمایشگر بالایی جای خواهد گرفت.

انتشار تصویر رندر پیکسل فولد گوگل

نمایشگر داخلی بیرونی دستگاه احتمالاً از حاشیه‌هایی ضخیمی نیز برخوردار خواهد بود.اگر دستگاه را باز کنیم، می‌توانیم یک دوربین سلفی دیگر را نیز در صفحه نمایش داخلی دستگاه ببینیم. به نظر می‌رسد که گوگل برای پنهان کردن جای لولا نیز از مکانیزمی مشابه سامسونگ استفاده کرده است. به این نکته توجه داشته باشید که رندهای فوق تنها حاصل تصور طراحان هستند که بر اساس پتنت زیر کشیده شده‌اند. چندی پیش گوگل این پتنت را با عنوان مکانیزم لولای چند محوره به ثبت رساند. گفته می‌شود که این مکانیزم پیشرفته برای کاهش حداکثری اثر تا روی نمایشگر انعطاف پذیر Pixel Fold در نظر گرفته شده است. باید اشاره کرد که گوگل این گوشی تاشو را با اسم رمز «Passport» معرفی کرده و می‌گوید تا انتهای 2021 از آن رونمایی خواهد کرد.

چندی پیش برخی منابع مدعی شدند که گوشی پیکسل فولد دارای نمایشگری با فناوری ساخت LTPO OLED خواهد بود و دوربین سلفی نیز در زیر نمایشگر قرار خواهد داشت.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.