انتشار اطلاعات جدید از گوشی موتو جی پاور 2022

انتشار اطلاعات جدید از گوشی موتو جی پاور 2022

موتورولا از موتو جی پاور 2021 در آبان سال گذشته رونمایی کرد. این بدان معناست که تا رونمایی از جانشین این گوشی هوشمند یعنی موتو جی پاور 2022 زمان زیادی باقی نمانده است. حالا تصاویر رسمی و مشخصات فنی این گوشی هوشمند در فضای اینترنت منتشر شده است.

همان‌طور که از تصویر بالا مشخص است موتورولا تغییرات کوچکی را در طراحی گوشی آتی خود به نسبت نمونه قغلی ایجاد می‌کند. طراحی دوربین به نسبت نسل قبلی تغییر یافته و بالا و سمت چپ قاب پشتی منتقل شده است. حاشیه زاید زیر نمایشگر مقداری بیشتر از نسل قبلی است که در دنیای کنونی که تمرکز همه برکاهش حاشیه‌هاست عجیب به نظر می‌رسد.از جمله ویژگی‌های موتورولا موتو جی پاور 2021 می‌توان به اسکنر اثر انگشت ادغام شده در لوگو M پشت گوشی، گواهی IP52 برای منقاومت در برابر آب و گرد و غبار و استفاده از تراشه جدید کوالکام اشاره کرد. شایعات قبلی به استفاده از تراشه مدیاتک هلیو G37 در این گوشی اشاره داشتند.

اطلاعات منتشر شده حاکی از آن هستند که این گوشی حداقل از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل گسترش استفاده می‌کند. سیستم عامل این محصول اندروید 11 است. در بخش جلویی موتورولا موتو جی پاور 2022 یک نمایشگر 6.5 اینچی LCD قرار گرفته است که وضوح تصویر آن 1600 در 720 پیکسل است. نرخ تجدید تصویر این پنل نیز 90 هرتز است.

دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسلی و با دیافراگم f/1.8 بوده که با یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی همراهی می‌شود. هیچ اطلاعی از اینکه دوربین سوم از چه نوع است وجود ندارد؛ اما حدس می‌زنیم که این دوربین از نوع ماکرو و 2 مگاپیکسلی است. برای تصاویر سلفی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی وجود دارد. نیرودهنده موتو جی پاور 2022 یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ 10 واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی از جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون و NFC استفاده می‌کند. ابعاد موتو جی پاور 2022 طبق اطلاعات لو رفته 167.24 در 76.54 در 9.36 میلی‌متر است.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.