انتشار اطلاعاتی از گوشی تاشو اوپو

انتشار اطلاعاتی از گوشی تاشو اوپو

عصر شکوفایی گوشی‌های تاشو فرا رسیده است و اکنون بر هیچ‌کس پوشیده نیست که کلیه تولیدکنندگان بزرگ اسمارت‌فون روی توسعه یک گوشی تاشو اختصاصی کار می‌کنند. شرکت اوپو نیز در تدارک عرضه اسمارت‌فون تاشو خود طی آینده‌ای نزدیک است و اکنون یک خبرچین قابل اعتماد در کشور چین با شناسه Digital Chat Station برخی مشخصات این گجت را مورد تائید قرار داده است.

این هندست همانند سری گلکسی فولد سامسونگ از الگوی طراحی تاشونده به داخل بهره گرفته و نمایشگر خارجی آن نیز از نرخ نوسازی 60 هرتزی، حفره کروی‌شکل در مرکز نمایشگر جهت استقرار دوربین سلفی و گلس با انحنای جزئی برخوردار است.

نمایشگر اصلی داخلی نیز از طراحی حفره کروی‌شکل برای میزبانی از دوربین سلفی و نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره می‌گیرد. با این‌حال حفره کروی به قسمت فوقانی سمت چپ نمایشگر منتقل خواهد شد. البته حسگر اثرانگشت در قسمت جانبی بدنه گوشی تعبیه خواهد شد.

همچنین اطلاعات لو رفته شامل جزئیاتی پیرامون مشخصات دوربین است. دوربین جلویی تعبیه شده روی نمایشگر خارجی دستگاه مجهز به یک سنسور 32 مگاپیکسلی است؛ در حالی‌که پنل پشتی گوشی از پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. برآمدگی ماژول دوربین تا حد زیادی به نمونه مورد استفاده در سری رنو 6 شباهت خواهد داشت.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.