امکان مشاهده ی بروزرسانی های جدید در قلم گلکسی نوت ۹

قلم گلکسی نوت ۹

یکی از تفاوت های گوشی های نوت و سایر موبایل ها هوشمند سامسونگ وجود قلم S Pen است و همین امر موجب شده تا توسعه و بروزرسانی آن برای این شرکت اهمیت ویژه ای داشته باشد. اخیرا Ice Universe  یکی از افشاگران نام آشنای توییتری، از ایجاد بهینه سازی های مهمی در  S Pen مربوط به گلکسی نوت ۹ خبر داد اما جزییات دیگری در این خصوص منتشر نکرد. از طرفی شرکت سامسونگ از طرح  S Pen به عنوان عکس دعوتنامه های مربوط به رویداد رونمایی از این گوشی جدید استفاده نموده با توجه به آن میتوان به میزان اهمیت این قلم پی برد.

Ice Universe باز هم با انتشار توییتی اعلام کرد که  S Pen جدید کمپانی سامسونگ امکان کنترل موزیک و عمل به عنوان شاتر دوربین از فاصله دور را فراهم می کند. از این خبر میتوان نتیجه گرفت که S Pen  قابلیت های جدیدی که به کمک بلوتوث امکان پذیر می شوند را پشتیبانی می کند اما ارتباطی به کارکردهای قبلی آن ندارد مثلا عمل به عنوان بلوتوث اسپیکر که قابلیت جالب توجهی است. اگر این خبر صحت داشته باشد احتمالا قطر قلم نوت ۹ به دلیل نیاز به باتری افزایش خواهد داشت.

ایجاد قابلیت های جدید در این قلم آنقدر ها هم دور از ذهن نمی باشد چرا که در چند سال گذشته تغییرات زیادی در آن رخ نداده و پیش تر هم مسئولان سامسونگ تلاش برای بهینه سازی آن را تایید کرده اند.سال قبل و در آغاز فرآیند تولید گلکسی نوت ۹ دو عضو گروه برنامه‌ریزی محصولات جهانی با نام های “بی جی کانگ” و “کیو کیم” ادعا کرده بودند که با وجود چالش های موجود در پروژه نوت ۸، مهندسان این کمپانی سریعا کار بر روی گلکسی نوت ۹ را آغاز کرده و برای بهبود قلم S Pen تلاش می کنند.

مجتمع کامپیوتر پایتخت