محصول جدید آمازون، تلفیقی از تلویزیون و اسپیکر هوشمند

amazon

کمپانی آمازون نسل جدید تلویزیون و اسپیکرهای هوشمند تی وی کیوب خود را معرفی نمود. این محصول جدید به کاربران کمک می کند تا علاوه بر تماشای آنلاین فیلم و ویدیو، بتوانند از امکانات یک اسپیکر هوشمند نیز بهره مند شوند.

محصول جدید این کمپانی از یک تی وی باکس برای نمایش آنلاین فیلم و یک اسپیکر هوشمند آمازون تشکیل شده که همراهی این دو ترکیب بی نظیری را به وجود آورده است چرا که به کاربران این امکان را می دهد تا به سادگی ویدیو های دلخواه خود را تماشا کرده و همچنین در کنار آن از امکانات فرمان صوتی برخوردار شوند. قابلیتی که به کمک آن می توانند از راه دور به دستگاه دستور داده و کارهای روزمره خود را به آسانی انجام دهند.

آمازون فایر تی وی کیوب (Fire TV Cube ) از تمامی امکانات آمازون اکو برخوردار بوده و به کاربران اجازه می دهد به صورت آنلاین خریدکنند، گجت ها ی هوشمند خانگی خود را کنترل کنند، پیام ارسال کرده یا تماس برقرار کنند و یا حتی از وضعیت آب و هوا خبر باخبر شوند.

این محصول فقط با استفاده از دستورات صوتی و بدون نیاز به ریموت کنترل تمامی این سرویس ها را انجام داده و علاوه بر آن میتواند به شبکه‌های آنلاینی مانند نتفلیکس متصل شده و امکان تماشای فیلم و سریال و ویدیوهای مورد نظر کاربران را محیا کند.

فایر تی وی کیوب با قیمت ۱۱۹ دلار در آمریکا عرضه خواهد شد. مدیر بخش بازاریابی آمازون فایر تی‌وی کیوب می‌گوید هدف آن‌ها این بود که فایر تی وی کیوب کنترل پخش ویدئو را از همیشه ساده‌تر کند. او در این خصوص گفت: ما قصد داریم مشتریان و کاربرانمان به تمامی محتواهای منتشر شده و موجود در شبکه‌های مختلف اینترنتی دسترسی داشته باشند.

او در این باره افزود: آمازون فایر تی وی کیوب یک دستگاه جعبه شکل است که به تلویزیون هوشمند کاربران متصل می‌شود و از طریق اتصال به اینترنت، محتوای موردنظر آن‌ها را جست‌وجو کرده، یافته و نمایش می‌دهد. آمازون یک ورودی و گیرنده مادون قرمز نیز  بر روی این دستگاه تعبیه کرده و در نظر گرفته است تا در صورت تمایل، کاربران بتوانند ان را در جایی همچون داخل کمد، کشو و قفسه محل کار یا خانه خود قرار بدهند.

این محصول درست مثل اسپیکرهای هوشمند آمازون، از  ۸ میکروفون داخلی برخوردار بوده که وظیفه ی شناسایی و تفکیک صدا و گوش دادن به دستورهای صوتی را بر عهده دارند. همچنین یک نمایشگر ال ای دی نیز در جلوی دستگاه تعبیه شده  تا در زمان فعال شدن  الکسا ، کاربر را از روشن بودن آن مطلع کند.

مجتمع کامپیوتر پایتخت