ال جی Q6 راهی بازار می شود

ال جی Q6 راهی بازار می شود

گوشی جدید شرکت ال جی با نام Q6 راهی بازار می شود این محصول که جزء محصولات میان رد این کمپانی به حساب می آید با نمایشگر 5.5 اینچی Full Vision ، حاشیه کم تصویر چند ساعت پیش رسما رونمایی شد .

این کمپانی اعلام کرده گوشی Q6 نخستین محصول میان رده این خانواده می باشد که توانایی ارائه قابلیت های یک پرچمدار را دارد . ال جی کیو 6 در سه مدل عرضه می شود . از مشخصات این گوشی می توان به چیپست اسنپدراگون 435 با پردازنده 8 هسته ای و پردازشگر گرافیکی آدرنو 505 اشاره کرد . گفتنی است سه مدل ارائه شد این گوشی تنها در رنگ و حافظه با هم تفاوت دارند :
مدل +LG Q6دارای رم 4 گیگابیتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی همچنین با رنگ های مشکی و پلاتینیونم و آبی عرضه می شود . مدل اصلی ال جی کیو 6 دارای یک رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی و رنگ های مشکی ،پلاتینیوم ، سفید وطلایی می باشد و مدل سوم به نام LG Q6a می باشد که از یک رم 2 گیگابایتی با حافظه داخلی 16گیگابایتی و رنگ های مشکی، پلاتینیوم و طلایی در دسترس قرار خواهد گرفت .گفتنی است در این گوشی از اندروید 7.1.1 نوقا و یک باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت ، استفاده شده است. هر سه مدل دارای یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی می باشند گفتنی است در این گوشی از بدنه آلمینیومی استفاده شده است . زمان عرضه این محصول در آسیا در ماه آگوست می باشد و سپس در کشورهای اروپایی و امریکای نیز در دسترس خواهد بود .قیمت این محصول هنوز اعلام نشده است .

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.